Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#74090Vyhozené věci z úložného boxu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 měsíců 27 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2024, před 11 měsíci

Kateřina Řadová

Znění stížnosti

Dne 25.11.2023 jsem si v Kauflandu Olomouci, Štursova 1124/3 odložila do úložného boxu batohy s osobními věcmi, které jsem si zapomněla vyzvednout. Když jsem se ale pro věci vrátila cca za 3 dny, bylo mi sděleno, že věci již byly vyhozené. V pravidlech provozu úložných skříněk je psáno, že "Po skončení otevírací doby obchodního domu jsou všechny skříňky personálem obchodního domu otevřeny a vyklízeny. Případný nevyzvednutý obsah skříňky je vyjmut a uložen v zázemí obchodního domu." Dále "Uživatel má možnost vyzvednout si obsah skříňky nejpozději do 7 dnů ode dne použití skříňky, pokud dostatečným způsobem popíše obsah skříňky. Po uplynutí 7 dnů budou nevyzvednuté věci zlikvidovány." Možnost popsat obsah skříňky mi ani nebyla nabídnuta. Personál se o věci se mnou již nechtěl bavit. Napsala jsem tedy stížnost na kontakt@kaufland.cz a při řešení jsem doplnila všechny požadované informace. Bylo mi sděleno, že na náhradu škody nemám nárok. Toto mi bylo zasláno i dopisem. Jak prosím dále pokračovat? Děkuji


Produkt

úložné skříňky


Požadované řešení

Požaduji své věci zpět a v případě, že to není možné tak finanční náhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 06:33, před 11 měsíci

Pokud společnost uvádí, že spotřebitel má 7 dní na vyzvednutí věcí ze skříňky a teprve po uplynutí této lhůty budou věci zde uložené zlikvidovány, měla by být tato lhůta dodržena. V opačném případě porušuje společnost vlastní smluvní podmínky a poškozená strana tak může žádat náhradu škody.

Podle § 2951 občanského zákoníku platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.1.2024 09:53, před 11 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.1.2024 12:26, před 11 měsíci


Kateřina Řadová

Dobrý den, na zákaznické centrum Kauflandu jsem se obrátila a věc aktivně řešila, jak jsem již uváděla v první zprávě. Výsledkem bylo, že jsem od Vás dostala dopis (sken přikládám v příloze) s jehož zněním ale nesouhlasím. Mylně v něm uvádíte, že se událost stala v Kauflandu Třebíči, správně to byl Olomouc. Dále v něm píšete, že předměty do boxu vložené obtěžovaly okolí, neuvádíte ale jak. Nevím, jak by věci, které nevydávají žádné zvuky, jsou bez zápachu, netečou, nekazí se a ani nejsou živé (oblečení, listiny, hygiena a pod.) mohly kohokoliv obtěžovat. Souhlasím s vyjádřením dTestu a též jsem Vám to psala do emailu, že z Vaší strany byly porušeny Vaše smluvní podmínky a mně tak vznikla škoda. Věřím v brzké vyřešení této nepříjemné situace. S pozdravem Řadová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2024 15:11, před 11 měsíci

Děkujeme stranám za vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat příslušné oddělení o chybě v uvedení místa události a mohla tak zaslat odpovídající stanovisko. I nadále stojíme za naším původním vyjádřením.

Jestliže nedojde ke smírnému řešení, může se spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci (viz výše). Pokud by však nebyla smlouva úplatná a úložné boxy by byly zdarma, bylo by pravděpodobně nutné obrátit se na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2024 12:57, před 9 měsíci

Jelikož společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, přeřazujeme stížnost na spotřebitelku a žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, popř. o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.3.2024 09:35, před 9 měsíci


Kateřina Řadová

Dobrý den, v tuto chvíli připravuji zaslání stížnosti ČOI a věc jsem zároveň připravena řešit soudní cestou. Děkuji za ochotu. S pozdravem, Řadová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 15:54, před 8 měsíci

Děkujeme spotřebitelce za poskytnuté vyjádření. Stížnost vzhledem k výše uvedenému ponecháváme přeřazenou na spotřebitelce, aby nás mohla o výsledku šetření ČOI informovat, popř. následně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2024 16:59, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2024 15:27, před 5 měsíci


Kateřina Řadová

Celou věc jsem dnes předala na ČOI, pokud ani tak nedojde k posunu v této věci, jsem připravena ji řešit soudní cestou. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2024 14:21, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2024 19:09, před měsícem


Kateřina Řadová

Dobrý den,
kontaktovala jsem tedy ČOI a podala návrh na mimosoudní řešení sporů. Bohužel společnost KAUFLAND své stanovisko nezměnila, minulý týden jsem tedy společnosti zaslala doporučený dopis s předžalobní výzvou. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2024 12:57, před měsícem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 10:55, před 20 dny

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Pokud společnost nezmění své stanovisko, může se spotřebitelka v krajním případě obrátit na soud.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby nás mohla informovat o vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.