Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Paní za pultem s černými vlasy na pobočce Galerii Fénix, mi vylepila nálepku na kuře za polovinu kuřete (tj.77,-Kč), ale já si koupila jen čtvrtku. Jsem naštvaná. :/ pro vyřešení stížnosti jsem nemohla udělat nic, neboť jsem to zjistila až doma, a vracet jsem se nemohla.
Billa hotové kuře
Chtěla bych vrátit svých 33 korun, a paní za pultem poučit.
|
Tweet |
Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, v prostorách tomu určených.
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti BILLA, spol. s.r.o.:
- na e-mail: info@billa.cz,
- na tel.: 800 153 976 (Po - Pá 8:00 - 18:00).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.