Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Maminka před několika měsíci si přiobjednala sportoví programy. Vodafon na řádně placeniu službu nereagoval. Na základě upozornění byla minulý týden služba při pomenuta. Dotyčný pracovník konstatoval, že to není zapnuté a že se ozve. Týden utekl a nic..Jak je možné že zaplacená služba nefunguje? Nikdo nemá zájem, jinak by vše fungovalo a slib pracovníka? Něco je asi špatné...Dočká se paní CH. sportovních programů? Dohlídneme na to. Synové a dospělí vnuci. Musil Michal a P. a vnuci O. a V. a manžel sestry J.
Služba asi není zapojena k bytu paní Choděrové
Zapojená sportovních programů a řešení služby za měsáce nefukčnosti programů-
|
Tweet |
Jestliže si spotřebitel objednal službu, která mu nebyla dodána, může uplatnit reklamaci. Zároveň jednání zaměstnance společnosti, který přislíbil aktivaci služby (sportovních programů), je závazné pro společnost dle § 166 občanského zákoníku.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále je zde stanoveno, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Musile, je mi líto, pokud není služba televize funkční. Abychom se však na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. V opačném případě budeme stížnost nuceni bez dalšího uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.