Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
25.1.2024 jsem koupila krůtí šunku Globus,která se nedá pro slanost konzumovat.Jste nejdražší řetězec v ČR a ještě si musíte přivydělávat/resp.vaši zaměstnanci/ podváděním ,okrádáním a poškozováním zdraví zákazníků.
krůtí šunka Globus cena za 1 kg 299 Kč,čas nákupu v řeznictví Globus 11:58:05 ***
dodržovat a kontrolovat receptury,vrácení peněz-z domova jsem se do prodejny nevracela,cesta by stála víc než cena šunky,53,80 Kč.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.