Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#74136NEOPRÁVNĚNÉ ZADRŽOVÁNÍ ZÁSILKY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2024, před 12 měsíci

Ilona Humlová

Znění stížnosti

Vážení,

opakovaně si nechávám prostřednictvím aplikace Zásilkovna doručovat zásilku do prodejny s názvem AISA SHOP v TP, právě z důvodu, že zásilku mohu vyzvednout/odeslat v provozní době prodejny. Čímž si mohu sama organizovat vyzvednutí zásilky. Bohužel se již několikrát stalo, že prodejna, sic byla otevřená, zásilku nebyla schopna vydat s odkazem, že obsluha (zřejmě p. majitelka) není přítomná a pověřená osoba tuto činnost (výdej či příjem zásilek) neovládá. Což samozřejmě omezuje možná i degraduje nabízenou službu resp. myšlenku výdejních míst.
Může mi prosím dát někdo uspokojivou odpověď jak je možné, že si uhradím zásilku a výdejna ji není schopna (nejedná se o technickou závadu, ale o chybu lidského faktoru) vydat? Rozhodně nemám v plánu navštěvovat tuto prodejnu denně za účelem výdeje zboží, které mi prakticky neoprávněně prodejna zadržuje. Tato prodejna se dle mého názoru stává nesolidní a nekorektní a do budoucna ji již nehodlám využívat.

Jedná se o zásilku č.: 2208351405
Děkuji za reakci


Produkt

Jedná se o zásilku č.: 2208351405


Požadované řešení

Úhrada zásilky v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2024 17:58, před 12 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2024 14:22, před 12 měsíci

Dobrý den, paní Humlová, moc se omlouváme za komplikace. Výdej zásilky by vám měl být pochopitelně umožněn po celou otevírací dobu výdejního místa. Předali jsme tuto záležitost k řešení kolegům, kteří mají výdejní místa na starost. Postarají se o nápravu, aby se nic takového v budoucnu neopakovalo. Rozhodně to není přípustné. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň, věříme, že příště už vše proběhne opět hladce, jak je zvykem. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 14:07, před 11 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 13:43, před 10 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.