Společnost


Vignette & Visa B.V.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74138Podvodná stránka, účtuje poplatky navíc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2024, před 12 měsíci

Renata Malá

Znění stížnosti

Podvodná stránka nabízející dálniční známky. Založená září 2023. citlivé údaje a údaje z karty posílané kdovíkam. Z podpory píše "Tommy" z nějakého mailu typu "cadafs@yahoo.com" POZOR !!!!


Požadované řešení

Asi bez šance na vrácení peněz, kartu jsem si zablokovala, chci hlavně varovat ostatní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 09:45, před 12 měsíci

Spotřebitel by měl být předem upozorněn na cenu, za kterou je služba poskytována a to včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Pokud by spotřebitel řádně upozorněn nebyl, jednalo by se o porušení informační povinnosti (§ 1811 občanského zákoníku) a spotřebitel by tak mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy v souladu s § 583 OZ.

V tomto případě se domníváme, že není možné odstoupení od kupní smlouvy, jelikož se sice jedná o koupi zboží na dálku, ale je naplněna jedna z výjimek, kterou stanovuje zákon. Konkrétně se jedná o § 1837 písm. d) občanského zákoníku, kde je stanoveno, že "spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám". Pokud tedy spotřebitel objednával dálniční známku a zadal SPZ automobilu, byla by dle našeho názoru tato výjimka naplněna.

Pokud byla uzavřena smlouva s opakujícím se plněním, doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit například zasláním výpovědi na e-mail podpora@digitalniznamka.cz, který společnost na stránkách uvádí jako kontaktní adresu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2024 14:50, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 13:31, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.