Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Brambory v akci za cca 15kc/kg jsou horší, jak pro prasata. Hlavně, že v televizi a v letaku máte foto krasnejch brambor.To je hnus.
Ptodávat to co se v reklamě a v letaku výhledově nabízí.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Muhlbergerova. Omlouváme se Vám za situaci, která nastala. V tomto případě Vám doporučíme, abyste se obrátila na naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400 nebo na e-mail hotline@lidl.cz. My zde na dTestu nemáme možnost informace ověřit. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.