Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 22.6.2015 som Slovenskou poštou vrátila tovar, ktorý som nechcela a to na vlastné náklady a Vaša spoločnosť mi poslala faktúru za zmienený vrátený tovar. Faktúra mi bola doručená po termíne splatnosti.
ženské holiace potreby Good Shave
Želám si, aby ste stiahli požiadavku na zaplatenie faktúry
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, zda spotřebitelka může prokázat, že od smlouvy odstoupila. Odstoupení od smlouvy musí být zřejmé z projevené vůle. Pokud spotřebitelka pouze zboží vrátila a neprojevila svou vůli zrušit zasílání zásilek, jedná se neurčité jednání a doporučujeme tak zasílání zásilek učinit nyní. Tento problém je možné řešit se společností telefonicky, nicméně ze zkušenosti ostatních spotřebitelů víme, že toto spojení je problematické. Nejprůkaznější forma je písemná, zaslána doporučeně a nejlépe s dodejkou.
Co se týká úhrady upomínky, je důležité určit, jaké náklady si společnost účtuje a zda jsou účtovány oprávněně. Obecně zákon věřiteli v případě prodlení přiznává právo na úrok z prodlení, jeho výše je stanovena v nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.