Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
odebrala jsem zboží, u části převzatého zboží (pánské boxerky) jsem žádala o výměnu. Přestože jsem objednala odpovídající konfekční velikost, obdržela jsem sice zboží s označením dané velikosti, prádlo však velikostí neodpovídalo. Výměna proběhla tak, mi zboží zaslali, ale musela zaplatit cenu poštovného. Dne 20/7 t.r. jsem poslala e-mailem žádost o vrácení poštovného na můj účet do 15ti dní od zaslání žádosti. Tu jsem zaslala mailem, spolu s doklady o výši poštovného. Dorazila doručenka o přečtení, žádná odpověď a peníze k dnešnímu dni nebyly připsány. Jednalo se o poštovné za odeslání zboží za výměnu do eshopu a cena dobírky (poštovného), kterou jsem byla nucena uhradit, abych nové zboží dostala.
Boxerky z bambusového vlákna 2 ks (vzor egypt) (Velikost: L)
uznání požadavku na vrácení poštovného - vrácení ve výši 44 + 69 Kč na můj účet.
|
Tweet |
V tomto případě je důležité si ujasnit, zda se jedná o uznanou reklamaci výrobku, nebo o vrácení zboží v zákonné lhůtě 14dnů, a tudíž o odstoupení od smlouvy.
Pokud se jedná o uznanou reklamaci, má zákazník právo na uhrazení všech účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, tedy i poštovného směrem od zákazníka k podnikateli. Pokud spotřebitel musí vadné zboží na reklamaci prodejci odeslat, musí mu prodejce na své náklady zboží zaslat zpět.
Jestliže se naopak jednalo o odstoupení od smlouvy ve 14 dnech, náklady na vrácení nese v takovém případě vždy zákazník. V žádném případě by však nemělo dojít k opětovnému naúčtování poštovného na dopravení zboží k zákazníkovi, pokud mu již dříve vynaložené náklady na dopravu nebyly vráceny.
Spotřebitelka nám prostřednictvím emailu zaslala následující vyjádření:
dobrý den, stížnost lze uzavřít jako vyřízenou,22. mi po zaslání pokusu o smír majitel požadované poštovné vrátil.
Děkuji za pomoc a konzultace a přeji hezký den, s přátelským pozdravem
Hana Hejková
Na základě této skutečnosti stížnost uzavíráme.
Hodnocení: