Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer ,
dnes jsem navštívila Albert z důvodu slevy do 31.1.2024 na Mléko trvanlivé Albert - 3,5% plnotučné, za cenu 14,50 Kč. Byla jsem velice překvapená, když v regálu bylo mléko bez slevy. Tak jsem se informovala a bylo mi řečeno že není Albert jako Albert. že si supermarket dělá svoje letáky a slevy Hypermarketu je " nezajímají ".
Zdá se mi to zvláštní, ale hlavně vůči zákazníkům. Myslím si, že to má být všude stejné, prostě Albert a stejná sleva na vše, co je v akci.
Takže lidí v obci, kde je Supermarket mají smůlu. Nechápu to.
I když už slevu nestihnu, ráda bych rozumnou reakci na můj dotaz
Děkuji za odpověď.
Aby slevy v Albertu byli všude stejné a nedělat žádné rozdíly, které normální člověk NECHÁPE.......
|
Tweet |
Dle dostupných informací jsou supermarkety velké samoobslužné obchody s potravinami uspořádané do uliček s podobným zbožím, které nabízejí zákazníkům řadu potravin a domácích potřeb, přičemž hypermarkety jsou velké maloobchodní podniky, kde je v podstatě veškeré zboží, které může osoba denně potřebovat.
Domníváme se, že společnost Albert Česká republika, s.r.o. řádně informuje, a to hned na přední straně u loga, o jaký leták se jedná (pro supermarket či hypermarket). Samotná prodejna je taktéž označena logem s informací, zda se jedná o hypermarket či supermarket.
Máme tedy za to, že společnost postupuje v souladu se zákonem a nedochází tak ke klamání spotřebitele.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.