Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Obdržel jsem jeden pár pánských ponožek s tím,že jsem je opětovně do termínu
do 7.8.2015 měl vrátit pokud si neobjednám další.Tuto zásilku jsem
3.8.5015 doporučeně vrátil na adresu PO Box 18,120 00 Praha 2
a písemně dal jim na vědomí,že nepožaduji od společnosti už žádné zboží.
Černé pánské ponožky,značka nebyla žádná,výrobní číslo žádné
Jak jsem již popsal,zboží jsem vrátil na uvedenou adresu doporučeně a nepožaduji další zboží.požaduji aby společnosti nepožívala moje osobní iniciály veřejně.
Děkuji.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci zákazníka s podnikatelem, tato služba zprostředkovává mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k tomu, že služba funguje na principu dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Společnost Westerfield Int. AG se zatím nevyjádřila k žádné z podaných stížností, proto je vhodné, aby spotřebitel využil výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.
V tomto případě se však nejedná o spotřebitelský právní spor. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme, neboť nemůže být v rámci naší služby řešena.