Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7416Ukončení dodávky zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2015, před 9 lety

Stanislav Šebesta

Znění stížnosti

Obdržel jsem jeden pár pánských ponožek s tím,že jsem je opětovně do termínu
do 7.8.2015 měl vrátit pokud si neobjednám další.Tuto zásilku jsem
3.8.5015 doporučeně vrátil na adresu PO Box 18,120 00 Praha 2
a písemně dal jim na vědomí,že nepožaduji od společnosti už žádné zboží.


Produkt

Černé pánské ponožky,značka nebyla žádná,výrobní číslo žádné


Požadované řešení

Jak jsem již popsal,zboží jsem vrátil na uvedenou adresu doporučeně a nepožaduji další zboží.požaduji aby společnosti nepožívala moje osobní iniciály veřejně.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 08:37, před 9 lety

Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci zákazníka s podnikatelem, tato služba zprostředkovává mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k tomu, že služba funguje na principu dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Společnost Westerfield Int. AG se zatím nevyjádřila k žádné z podaných stížností, proto je vhodné, aby spotřebitel využil výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.

V tomto případě se však nejedná o spotřebitelský právní spor. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme, neboť nemůže být v rámci naší služby řešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.