Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#74164Jiná cena u zboží jiná u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2024, před 12 měsíci

Mariana Sztojková

Znění stížnosti

Dobrý den ,v pátek jsem byl nakupovat v tesco ve meste Most,po zaplacení jsem zjistil že mi byla naúčtovana cena jednoho zboží za vyšší cenu než byla cenovka u ložená nad zbožím.To ale není vše po tom co jsem reklamoval zboží na informacích si zemne delali srandu že to není jejich chyba,tak říkám že tam máte cenu za to zboží jednalo se o nemrznoucí smes do odtřikováče do auta.Uvedená cena zboží byla 169kč na pokladne naučtovali 199 ja chtěl zboží za cenu která byla uvedená na cenovce ale nebylo mi vyhověno že pod cenovkou jsou dva druhy té směsi do odtřikováču jedna do -20 a druhá do -30 stupňů celsia,tak jsem paní na informacích řekl že ta chyba je z jejich strany protože mají jednu cenu na dvou produktech tudíž ja nemusím skoumat který druh zboží si koupím ešte podotknu že se jednalo o stejnou značku zboží.Durazne jsem žádal že to zboži chci za cenu která je uvedena nad zbožím,ale byl jsem odbit že to není pochybení ze strany tesca ale moje.Kdyby se omluvili s tím že jse spletli tak vam nepíšu ale vratili mi peníze že si mohu stežovat.Dekuji za kladné vyřízení a upozornéní zamestnacú jak se mají v takéto situaci chovat k zákazníkovi.


Požadované řešení

Řešení k mé situaci že když zaměstnaci zistí že chyba je ze strany tesca tak se mely omluvit stím že pochybyli a neházet vinu na zákazníka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:11, před 12 měsíci

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2024 13:45, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 12:06, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.