Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 78 |
Stále v řešení: | 0 |
CHTĚJÍ PATBY ZA SLUŽBY , KTERÉ NEVYUŽÍVÁM . Z JEJÍCH STRANY ŽÁDNÁ PŘÍMÁ KOMUNIKACE. JENOM INFO ROBOT. VYHROŽUJOU SOUDNÁM VYMÁHÁNÍM ....
NEDAŘÍ SE MI ŽÁDNÁ KOMINIKACE ANI PŘIHLÁŠENÍ. POSLEDNÍ PŘIHLÁŠENÍ SI VYBAVUJI PŘED PŮL ROKEM.
DĚKIJI ZA RADU Chci to ukončit už tohle ! Děkuji David spavelko.
Spisová znacka: 36223382377;
Prosím pomocte mi tohle ukončit nikdy jsem nic takového nevyužival a nikdy nic neplatil !!! Děkuji
Nic neplatit nic jsem si neobjednal .
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit cenu za zboží nebo služby, které si od společnosti prokazatelně objednal.
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Bahnhofstrasse 16, 6300 Zug, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že ukončení úplatného smluvního vztahu musí být provedeno v textové podobě. Aby mohla být výpověď úspěšně zpracována, musí obsahovat celé jméno, název službu, e-mailovou adresu použitou pro registraci a uživatelské jméno.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze který spotřebitel může dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.