Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#74167Nezvládnutí opilých pasažérů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2024, před 12 měsíci

Kamila Vetešníková

Znění stížnosti

Dobrý den ,rada bych si stěžovala na let QS1240 s Prahy do Hurgády . Posádka nebyla schopná ukočírovat opilé pasažéry ,který svým nevhodným chováním rušili celý let . I přes upozornění ,nebyli schopni najít situaci jak celou věc vyřešit . Žádám tedy aby lidi kteří druhým lidem udělali let nepříjemný byli potrestáni ,nebo aby lidem kolem nich byla nabídnuta kompenzace za let který posádka nedokázala zvládnout .
Pasažéři seděli v 15 řadě v cele a pak 16 CDE.
Pasažéři nebrali ohled na spolucestující a přesto ,že byli vyzváni aby byli připoutáni a nechodili po palubě ,nebrali ohled na to kdo jim co říká . Posádka nebyla schopna je usměrnit ,celou cestu byli hlučný ,sprosty ,opilí . Neustále vyhrožovali druhým když se je snažil někdo usměrnit . Děkuji za kladné vyřízení .
S pozdravem Vetešníková .


Požadované řešení

Potrestáni cestujících nebo kompenzace pro lidi v jejich blízkosti kteří to museli celou cestu tolerovat .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 07:19, před 12 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Stížnost je možné zaslat společnosti Smartwings, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.smartwings.com/kontaktni-formular
- anebo ombudsmanovi: Mgr. Vojtěch Lažanský, Na Příkopě 1047/17, Praha 1, e-mail: ombudsman@smartwings.com.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se se stížností na Úřad pro civilní letectví České republiky. Všechny důležité informace k podání stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.