Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V prosinci 2023 jsem zasílala balík prostřednictvím společnosti Zásilkovna.
Po měsíci, kdy balík nebyl doručen, jsem podala reklamaci, jelikož balík byl ztracen.
Zásilkovna mi vrátila pouze částku za produkt, za který jsem při zadávání služby, připatila pojištění, nikoli však částku za službu.
V tomto případě není pochyb, že dopravce tuto službu neprovedl korektně a měla by mi být vrácena částka i za poštovné (82,50,- Kč).
Reklamace ***/ Zásilka č. ***
Požaduji úhradu částky za dopravné, které neproběhlo dle zadaného požadavku na doručení příjemci.
Poštovné bylo vč. pojištění ve výši 82,50,- Kč.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Jelikož služba nebyla poskytnuta řádně (došlo ke ztrátě zásilky), domníváme se, že spotřebitel má nárok i na vrácení peněžních prostředků, které uhradil za tuto službu.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Natalie, dle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) je náhradou škody nahrazena také cena přepravného. Doporučujeme proto v budoucnu cenu přepravních služeb zahrnout do udané hodnoty, kterou uvádíte v objednávce. Pakliže je hodnota zboží 300 Kč a cena přepravy 79 Kč, jako udanou hodnotu vyplníte 379 Kč. V případě, že vám bude uznána reklamace, byste pak měla dostat nazpátek celou tuto částku. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. V opačném případě budeme stížnost nuceni bez dalšího uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.