Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#74173Neproplacení nákladů na dopravu v případě ztráty zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2024, před 12 měsíci

Natalie Irra

Znění stížnosti

V prosinci 2023 jsem zasílala balík prostřednictvím společnosti Zásilkovna.
Po měsíci, kdy balík nebyl doručen, jsem podala reklamaci, jelikož balík byl ztracen.
Zásilkovna mi vrátila pouze částku za produkt, za který jsem při zadávání služby, připatila pojištění, nikoli však částku za službu.
V tomto případě není pochyb, že dopravce tuto službu neprovedl korektně a měla by mi být vrácena částka i za poštovné (82,50,- Kč).


Produkt

Reklamace ***/ Zásilka č. ***


Požadované řešení

Požaduji úhradu částky za dopravné, které neproběhlo dle zadaného požadavku na doručení příjemci.
Poštovné bylo vč. pojištění ve výši 82,50,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 14:10, před 12 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Jelikož služba nebyla poskytnuta řádně (došlo ke ztrátě zásilky), domníváme se, že spotřebitel má nárok i na vrácení peněžních prostředků, které uhradil za tuto službu.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2024 14:33, před 12 měsíci

Dobrý den, Natalie, dle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) je náhradou škody nahrazena také cena přepravného. Doporučujeme proto v budoucnu cenu přepravních služeb zahrnout do udané hodnoty, kterou uvádíte v objednávce. Pakliže je hodnota zboží 300 Kč a cena přepravy 79 Kč, jako udanou hodnotu vyplníte 379 Kč. V případě, že vám bude uznána reklamace, byste pak měla dostat nazpátek celou tuto částku. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2024 15:25, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. V opačném případě budeme stížnost nuceni bez dalšího uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2024 13:53, před 10 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.