Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci minulého roku mi byl od České spořitelny zaslán dopis s Pin kodem,ale dopis mi nikdy nebyl doručen a ani nebyl ve schránce lístek,že mám dopis na poště,před 14 dny mi přišel email,že dopis s Pinem byl poslan zpět a já na tento Pin marně čekám už dva měsíce..to samé se mi stalo taky počátkem prosince,kdy mi společnost Centropol poslala dopis,který byl moc důležitý,kde jsem měla ceník na plyn pro letošní rok do dubna a díky nedoručení jsem měsíčně přišla o 1500kč,které chci UHRADIT!!V prosinci počátkem měsíce mi Česká pošta poslala měsíční Výpis z účtu,který mi byl doručen až v polovině ledna a za leden mi nebyl doručen vůbec.Žádám o potrestání doručovatele,který mi poštu nedoručuje.Taky chci uhradit škodu vznikle u Centropolu,kde ted během 4 měsíců přijdu o 6 tisíc korun.Děkují za brzskou odpověd s pozdravem Irena Chromíková, ***
Nedoručení poštovní zásilky
Potrestat viníka a uhradit škodu.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.