Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
tímto prostřednictvím se s Vámi chci podělit o dnešní zážitek s dámami z teplické hlavní pošty.
Příteli měla přijít složenka na tisíc korun českých. Díky společnosti která složenku zaslala nám bylo sděleno že složenka byla odeslána a pokud nebyla doručena do rukou musí být již uložena na pobočce.
Na pobočce v místě momentálního pobytu(Řetenice 415 03) příteli milá dáma za přepážkou sdělila že složenka je uložena na hlavní poště. A zde dochází k problému. Hlavní pošta přítele nejprve několikrát odkázala na jiné pobočky po návratu a zjištění že složenka je opravdu na hlavní poště se na základě domluvy několika pracovnic rozhodla příteli danou složenku nevyplatit.
Důvodem údajně byla jiná doručovací adresa než která byla uvedena v občanském průkazu a to, že neměl u sebe dodejku, a dokonce si vyžádaly nájemní smlouvu k prokázání že se na dané adrese zdržuje. Myslím si že žijeme v době pokročilé technologie a každá doručovací firma vede nějaký systém kde ukládá potřebné údaje jako je například číslo občanského průkazu které slouží k prokázání totožnosti v případě že dojde k pochybám.
Ještě jsem se zdůrazňuji nesetkala s takovým přístupem pracovnic pošty.
Odpoledne jsem se na poštu vydala s přítelem. Po 15min čekání ze dveří vypadla slečna v minikraťáscích přítel ji znovu oslovil že si jde pro tu složenku arogantně se opět zeptala zdali má dodejku. Do toho jsem vstoupila já s tím že ji předám pánovi ze společnosti který složenku odeslal zdůrazňuji ne poprvé.
Ten nám totiž řekl že i kdyby tam byla přeneseně adresa na Pražský hrad musí to příteli pošta vyplatit.
Slečna nejprve odmítla hovor uskutečnit. Poté se ale hovoru ujala. K ní se přidaly dvě starší dámy kterou triumfálním příchodem (bouchnutím dveří)vstoupily do prostoru a následovaly mladší kolegyni po celou dobu. Hovor probíhal z mého osobního čísla. Slečna se po chvíli hovoru i s mým telefonem odebrala do zákulisí české pošty. Vrátila se cca za 10min s tím že to tedy příteli proplatí že se ta dodejka nedostala vůbec ven. Poté volali pošťačce která měla na starosti naší čtvrť ona tvrdila že nebyla označena schránka. Záhadně nám někdo? sloupl jmenovku ze schránky. Tím však nikoho nenapadám. Avšak zvonek byl velmi čitelný a tak mohla postwoman zazvonit. Přítel byl celý den doma.
To se však nestalo. Nemyslím si že by k takovému jednání měla česká pošta(konkrétně tahle jedna)oprávnění. A mám pro vás ještě jeden příběh. V době naší poštovní bitvy vedl o okénko vedle bitvu muž se stejným příběhem akorát s balíčkem nejdříve ho poslaly snad na všechny pobočky v Tp a nakonec jel až do Ústí nad Labem aby zjistil že má balíček kde jinde než v Tp na hlavní poště. Jenže zase neměl dodejku a opravdu nepochodil neměl "štestí" tak jako my. Tento zážitek my hnul takovým způsobem žlučí v případě potřeby omezím využívání služeb české pošty na minimum. Tímto problémem přítel strávil od 9-15hod. A projezdil v benzínu to co si poté nakonec vybral.
S pozdravem
Lucie Bruzlová
prošetřit situaci nekorektní a arogantní chování, neoznačenost odpovědných osob.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman