Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes 29.1. autobus číslo 629 měl zastvavait na zastávce Kladno gymnázium ve 12:34. Autobus přijel, zastavil za jiným autobusem a nechal vystoupit lidi. Hned jsem se synem doběhla ke dveřím (lidé stále vystupovali), řidič nám ale neotevrel dveře, dokonce jsem stihla zatukat na dveře, ale ignoroval nás a odjel.
Normálně bych si zanadávala, ale jela jsem s dvouletým synem k lékaři a díky řidiči jsme přijeli pozdě.
Nebyla jsem naštvaná jen já.
Dekuji řidiči, že kouká kolem sebe a má zájem o svou práci.
Linka 629 Kladno gymnázium 12:34
Autobusem tak často nejezdím, chápu i pozdní příjezd, ale mrzí mě, když stojím u dveří a pan řidič mě ignoruje. Doufám, že ne jen kvůli tomu, že mám sebou dítě.
Budu jen ráda, když se dveře otevřou, bylo nás tam více.
Děkuji
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.