Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74182Řidič nenechal nastoupit cestující

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2024, před 12 měsíci

Doris Nováková

Znění stížnosti

Dnes 29.1. autobus číslo 629 měl zastvavait na zastávce Kladno gymnázium ve 12:34. Autobus přijel, zastavil za jiným autobusem a nechal vystoupit lidi. Hned jsem se synem doběhla ke dveřím (lidé stále vystupovali), řidič nám ale neotevrel dveře, dokonce jsem stihla zatukat na dveře, ale ignoroval nás a odjel.
Normálně bych si zanadávala, ale jela jsem s dvouletým synem k lékaři a díky řidiči jsme přijeli pozdě.
Nebyla jsem naštvaná jen já.

Dekuji řidiči, že kouká kolem sebe a má zájem o svou práci.


Produkt

Linka 629 Kladno gymnázium 12:34


Požadované řešení

Autobusem tak často nejezdím, chápu i pozdní příjezd, ale mrzí mě, když stojím u dveří a pan řidič mě ignoruje. Doufám, že ne jen kvůli tomu, že mám sebou dítě.
Budu jen ráda, když se dveře otevřou, bylo nás tam více.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 12:54, před 12 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 09:56, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.