Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.
Jelikož je cesta z Bystrce do Kr.pole kratší s přestupem, chtěla jsem na Podlesí z tramvaje 1 přestoupit na trolejbus 30. Podle jízdních řádů mají na sebe spoje navazovat, ale řidič trolejbusu (3305) nečekal, místo toho mi sprostě zavřel před nosem a to jsem ještě asi 3x stihla zmáčknout tlačítko pro otevření dveří. Takže místo abych si zkrátila cestu, tak jsem 10 minut čekala na další trolejbus a budu na místě ve stejný čas, jako kdybych nevystoupila a jela bez přestupu a stepování v zimě na zastávce, paráda!!!!
Takové bezohledné řidiče, co nerespektují návaznosti spojů opravdu nenávidí spousta lidí a bylo by fajn, kdyby to taky pocítili na výplatě!
Hezký den,
Koudelová
Trolejbus 30, číslo autobusu 3305, čas odjezdu ze zastávky Podlesí 14:54 hodin
Za takové chování bych řidiči strhla část z vyplaty. A může mi poslat čaj na zahřátí...
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.