Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#741833305

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2024, před 11 měsíci

Adéla Koudelová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Jelikož je cesta z Bystrce do Kr.pole kratší s přestupem, chtěla jsem na Podlesí z tramvaje 1 přestoupit na trolejbus 30. Podle jízdních řádů mají na sebe spoje navazovat, ale řidič trolejbusu (3305) nečekal, místo toho mi sprostě zavřel před nosem a to jsem ještě asi 3x stihla zmáčknout tlačítko pro otevření dveří. Takže místo abych si zkrátila cestu, tak jsem 10 minut čekala na další trolejbus a budu na místě ve stejný čas, jako kdybych nevystoupila a jela bez přestupu a stepování v zimě na zastávce, paráda!!!!
Takové bezohledné řidiče, co nerespektují návaznosti spojů opravdu nenávidí spousta lidí a bylo by fajn, kdyby to taky pocítili na výplatě!
Hezký den,
Koudelová


Produkt

Trolejbus 30, číslo autobusu 3305, čas odjezdu ze zastávky Podlesí 14:54 hodin


Požadované řešení

Za takové chování bych řidiči strhla část z vyplaty. A může mi poslat čaj na zahřátí...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 09:02, před 11 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2024 14:33, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.