Společnost


Heimatort s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74184Vydřiduši

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2024, před 12 měsíci

Andrea Beránková

Znění stížnosti

Dobrý den! Společnost Heimatort, která sídlí v Příbrami mi poslala vyúčtování služeb až v lednu 2024 vyúčtování za rok 2022 nepřišlo mi žádné vyúčtování prostě vůbec nic až v roce 2024 mi přišla predžalobní výzva jakkoli odmítají spolupracovat natož odpovídat jistá paní která tam pracuje moje stížnosti aby řešila tak posílá advokatovi, který je absolutně k ničemu a jen mě vyzývá abych slušně jednala za takové jednání kdy vyúčtování za rok 2022 vám přijde v roce 2024 chtějí se na lidech obohacovat do této doby semnou realitka Heimatort neodpovídá a nebere telefony. Nikdy si od nich nepronajimejte bydlení! Přidělate majlant peněz. Vratnou kauci jsem taky zpět nedostala byla vyšší než samotný nájem mou vratnou kauci prejmenovaly na služby s spojené z bytem. Mě předávali být nevymalovany já ho vrátila čistý a vymalovaný! Nečestné jednání akorát z lidí tahají peníze. Majitelé vůbec neznám všechno řeší neschopná realitka ve smlouvě jsem měla napsaný sklep, který jsem celou dobu nájmu nemohla využívat protože se tam nešlo dostat a opravit dveře měla správa domu, ale nic se nedělo nikdo nic neřešil. Tak jsrm platila za využívání něčeho co jsem nemohla využít.


Požadované řešení

Chci vrátit vratnou kauci a nebudu platit nějaký advokáta, když nejsou schopny poslat vyúčtování služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 16:14, před 11 měsíci

Dle § 7 zákona č. 67/2013 Sb., kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů v domě s byty, není-li jiným právním předpisem stanoveno jinak, skutečnou výši nákladů a záloh za jednotlivé služby vyúčtuje poskytovatel služeb příjemci služeb vždy za zúčtovací období a vyúčtování doručí příjemci služeb nejpozději do 4 měsíců od skončení zúčtovacího období. Finanční vyrovnání provedou poskytovatel a příjemce služeb v dohodnuté lhůtě, nejpozději však ve lhůtě 4 měsíců ode dne doručení vyúčtování příjemci služeb. Vady vyúčtování neovlivňují splatnost přeplatku. Splatnost nedoplatku neovlivňují takové vady vyúčtování, které nemají vliv na vypočtenou výši nedoplatku.

Jestliže poskytovatel služeb nebo příjemce služeb nesplní svoji povinnost stanovenou tímto zákonem, zejména nesplní-li příjemce služeb povinnost oznámit změnu počtu osob, nebo nedoručí-li poskytovatel služeb včas vyúčtování nebo nesplní povinnosti spojené s právem příjemce služeb nahlížet do podkladů k vyúčtování a povinnosti spojené s vypořádáním námitek, je povinen zaplatit druhé straně pokutu, ledaže by splnění povinností ve stanovené lhůtě nebylo spravedlivé požadovat nebo k nesplnění lhůty došlo zaviněním druhé strany dle § 13 téhož zákona.

Pokud společnost nezasílala řádně a včas příjemci služeb vyúčtování, nemůže po příjemci následně požadovat nedoplatek společně i s úroky. Jelikož dlužník není za prodlení odpovědný, nemůže-li plnit v důsledku prodlení věřitele dle § 1968 občanského zákoníku.

Kauce se nájemníkovi vrací obecně při skončení nájmu. Spolu s kaucí je možné požadovat i úroky.

Nereaguje-li společnost na e-maily či telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Na Flusárně 168, 26101 Příbram.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění - k navrácení kauce i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 10:02, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 14:45, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.