Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, dnes 30.1.2024 opět odjely linky 75 i 77 ze stanice Slatina, nádraží (zřejmě) "přesně na čas" (6:11 a 6:12). I když jsem s ostatními lidmi z osobního vlaku 4144 z Kyjova, který měl 5 min zpoždění, (přijel 6:12, tedy stejný čas jako je odjezd autobusu 77) utíkali na zastávku, viděli jsme jen světla vzdalujícího se autobusu od zastávky. Šlo tedy jen o to, aby počkal pár sekund, nešlo ani o minuty, přesto ujel. Není to poprvé. Jezdím tuto trasu už několik let, někteří řidiči čekají, někteří nahlásí kolegu z autobusu 75, že ujel. Z toho mi vyplývá, že jsou nebo by měli být řidiči poučeni tak, že mají počkat na příjezd vlaku, pokud jde o jednotky sekund/minut. Proč se to tedy stále opakuje?
Děkuji.
Poučení řidičů linek 75 a 77 při odjezdu ze zastávky Slatina, nádraží.
|
Tweet |
Stížnost nebo připomínky je vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.