Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7420Opakované porušení dodacích podmínek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2015, před 9 lety

Pavel Jelínek

Znění stížnosti

Dobrý den,
na základě opakovaného porušení naší ústní dohody ze strany firmy Westerfield Int. AG odstupuji od kupní smlouvy na holící strojek GOOD SHAVE a holící břity stejné značky.
Do dnešního den mi nebyl zaslán holící strojek pouze 1 upomínka na zaplacení zboží, které mi nebylo Vaší firmou doručeno. Tuto situaci jsem řešil s operátorkou telefonicky. Byl jsem ujištěn že mi zboží bude zasláno a to bezplatně za vzniklé nepříjemnosti.
Po dlouhé době mi byl doručen balíček od firmy. Nic mně opět došlo k porušení dohody ze strany Westerfield Int. AG. Strojek opět doručen nebyl pouze holící břity za cenu 147,- + 99,- poštovné.


Produkt

Holící strojek GOOD SHAVE + břity


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a pozastavení jakéhokoli zasílání produktů výše uvedenou firmou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2015 12:51, před 9 lety

Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi podnikatelem a zákazníkem.

Byla-li kupní smlouva se spotřebitelem uzavřena telefonicky, má spotřebitel ze zákona právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží. Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Přesto, že odstoupit lze i jinou formu než písemnou, doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodů předběžné opatrnosti zaslal odstoupení písemně, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Současně je nutné namítnout, že zásilka, jejíž úhradu společnost požaduje, nebyla dodána. Kopii odstoupení a doklad o doručení by si spotřebitel měl uschovat. Občanský zákoník stanovuje v § 1829 lhůtu 14 dnů od převzetí zboží, nicméně při nesplnění povinnosti řádně informovat spotřebitele o právu smlouvu bez udání důvodu a bez sankce v uvedené lhůtě zrušit, prodlužuje se tato lhůta o celý rok.

Doporučujeme však postupovat bez zbytečného odkladu a písemně zaslat odstoupení od objednávky učiněné po telefonu, včetně všech závazků vůči společnosti Westerfield International AG. Kopii odstoupení je třeba si založit pro případné pozdější použití a současně s dopisem odeslat i zboží. Spotřebitel nese pouze náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli. Spotřebitel může využít níže uvedený vzor pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 15:23, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.