Společnost


Triglav pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7421Výše náhrady škody na vozidle Lada 2111

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2015, před 9 lety

Miroslav Míka

Znění stížnosti

Dne 4.10.2014 jsem byl u Milína účastníkem nehody vedené jako PU 2014/XXXXXXX. Škoda na mém vozidle byla řešena z povinného ručení pí K. L. pojištěné u Vaši společnosti.
Škoda byla vyčíslena "totální škodou" ve výši 20.000,-Kč s odpočtem 5.000,-Kč za využitelné díly. Tuto řešení jsem nepřijal, vedl diskusi mailem, telefonicky a naposled doporučenným dopisem s pokusem o smír adresovaným panu S. začátkem 06/2015. V dopise jsou shrnuty a dokladovány důvody odmítnutí Vaší náhrady škody a hrubě vyčísleny náklady na uvedení do stavu před havarii cca 45.000,- Kč.
Přivítal bych jakoukoliv reakci z Vaší strany a rád případně zašlu kopie korespondence z mé strany. Těši se
Miroslav Míka


Požadované řešení

Oprava vozidla do stavu před havarií


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2015 13:52, před 9 lety

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

V případě nesouhlasu s výší škody vyčíslené pojišťovnou by si měl poškozený nechat zpracovat znalecký posudek na cenu auta před havárií. Pojišťovna hradí ze zákona skutečně vzniklou škodu a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). Rozdíl mezi výší škody zjištěnou znaleckým posudkem a vyčíslenou pojišťovnou musí pojišťovna vyrovnat.

Podle § 6 odst. 2 písm. d) zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla má poškozený také právo na náhradu nákladů spojené s právním zastoupením a to v případě, pokud se prokáže neoprávněné krácení na pojistném plnění pojišťovnou.

Dále upozorňujeme, že pojišťovna Triglav pojišťovna, a.s. se 15.června 2015 změnila na DIRECT pojišťovnu, a.s., avšak tato změna nemá vliv na průběh řešení pojistné události.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 16:11, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.