Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podrobný popis Já: Václav Škandera *** podávám: Podnět ve věci porušení zákona
o ochraně spotřebitele proti: ZP promo s.r.o. IČ: 07894384 DIČ:
CZ07894384 Chelčického 686 Pardubice, 533 51 věc: Dobrý den. Chci
reklamovat koncert v Ostravě dne 23.1.2024 Chris Norman sedadlo 22
a 21 řada 2 Bylo mi znemožněno sledovat koncer z mista uvedenoho
výše. Pořadatelská služba selhala a dovolila aby mezi 1 řadu a podium
vběhlo asi 150-200 lidí z tribuny (levné lístky), čimž nám byl znemožněn
výhled na podium. Vše začalo už během 2-3 písníčky kdy se z tribun na
plochu přivalilo asi 300 lidí, jde o levou stranu před podiem, pravou
jsem nesledoval, pořadková služba v té době 1 člověk na levé strně
podia , nezasahl a jen zíral. Po asi 6-7 písničce se tento dav nahrnul
mezi 1 řadu a podium, což způsobilo že jsme civěli na hlavy, záda a
prdele těchto osob a nikoli na podium a koncert. Bylo mi uplně
znemožněno vidět na podium. Pořádkova služba o počtu 2 lidé,
neudělali vůbec nic !!!! Zvedl jsem a šel za pořadkovou službou aby
sjednali pořadek, odpověd zněla my s tím nic neudělame. Zavolal jsem
si šefa pořadatelske nebo bezpečnostni služby aby podal vysvětleni.
Bylo mi řečeno že to stejné se stalo i v Praze na koncertu. Jestliže jste
dopředu věděli že se něco podobného stalu už na koncertu v Praze,
proč jste nezajistili aby k tomu nedoslo v Ostravě? Jde tedy o naprosté
selháni Vás jako prodejce vstupenek že jste nezajistili bezpecnost a
hladký průběh koncertu i když jste o problemech věděli!!! Koncert jsme
s manželkou opustili, na podium nebylo vidět a z nejlepších a
nejdražších míst na sezeni se staly ty nejhorší místa v hale!!!! Požaduji
plnou náhradu vstupného 2x 2490,-kč + náklady na dopravu (benzin asi
300,-kc) P.S. přes 40 roku navštěvuji koncerty po cele evropě, kde bylo i
50 - 80 000 lidí a ještě nikdy se mi nic podobného nestalo aby takto
selhala poradatelska agentura a sekurity, to stejne plati i o stadionech
na hokeji nebo fotbale kde chodim. Naklady na mé odskodněni si
uplatněte u daných agentur které koncert nezvladly a pro příště si
najměte někoho kdo má lidi a ti lidé si umí sjednat pořádek s neslušně
se chovajicími fanoušky!!! škandera tel: *** na což mi bylo
odpovezeno: Dobrý den, pane Škandero, děkujeme za Vaši zprávu.
Bohužel Vaší žádosti nemůžeme vyhovět, jelikož se jedná o součást
show vystupujícího posledních 30 min. koncertu, kdy po pomalých
baladách je závěr v rychlém tempu. Nevím jestli jste si všiml, ale security
se snažili dav usadit, pan Norman přestal zpívat a křičel na security ať je
nechají na místě. V případě, že by v jednání dále pokračovali,
předpokládáme, že by pan Norman ukončil koncert a odešel do zákulisí.
V takovém případě bychom byli nuceni Vám částečně kompenzovat výši
vstupného a to dle zákona. V tomto případě tuto povinnost nemáme.
Děkujeme za pochopení. S přátelským pozdravem, JN ml.
produkční manažer ZP promo, s.r.o. Chelčického 686 533 51 Pardubice
IČ: 07894384 DIČ: CZ07894384 +420 601 341 711 info@zppromo.com
www.zppromo.com já jsem dále odpověděl: Zákony hovoří jasně: ·
Občanský zákoník č. 89/2012 Sb., v němž jsou také obsaženy normy
specifické pro elektronické obchodování a sice: o 1810 - § 1867 –
Ustanovení o závazcích ze smluv uzavíraných se spotřebitelem § § 1810
- § 1819 - Obecná ustanovení § § 1820 – § 1851 - Uzavírání smluv
distančním způsobem a závazky ze smluv uzavíraných mimo obchodní
prostory · 2079 - § 2183 – Koupě (kupní smlouva) - záruka, odpovědnost
za vady · 2976 - § 2989 – Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé
označování zboží a služeb, vyvolání nebezpečí záměny, parazitování na
pověsti závodu, výrobku či služeb jiného soutěžitele, dotěrné
obtěžování, srovnávací reklama, pokud není dovolena jako přípustná,
apod. · Zákon o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., z nějž je třeba
zdůraznit zejména: o 9 – informace o vlastnostech prodávaných
výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb, o 10 – pravidla
označování výrobků, o 12 – informace o ceně, o 13 – informace o
reklamaci, o 14 – informace o mimosoudním řešení spotřebitelských
sporů. · Zákon o evidenci tržeb č. 112/2016 Sb. (EET) · Zákon o ochraně
osobních údajů č. 101/2000 Sb. · Nařízení Evropského parlamentu a
Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se
zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) ·
Živnostenský zákon č. 455/1991 Sb. Informační povinnost Každý
obchodník (literou zákona podnikatel) – ať již s kamennou prodejnou či
s e-shopem – má povinnost sdělit zákazníkovi (literou zákona
spotřebiteli) v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo
před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, zejména tyto
skutečnosti (není-li to zřejmé již ze souvislostí): · svoji totožnost,
popřípadě telefonní číslo nebo adresu pro doručování elektronické
pošty nebo jiný kontaktní údaj, · označení zboží nebo služby a popis
jejich hlavních vlastností, · cenu zboží nebo služby, případně způsob
jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků, · způsob platby a způsob
dodání nebo plnění, · náklady na dodání, a pokud tyto náklady nelze
stanovit předem, údaj, že mohou být dodatečně účtovány, · údaje o
právech vznikajících z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a
další podmínky pro uplatňování těchto práv. atd...... · · takže jasné
porušení při koupi na dálku v bodě: označení zboží nebo služby a popis
jejich hlavních vlastností, · Nikde na stránkách ani na lístku není
uvedeno že 30 minut před koncem vpustíte na plochu (ať z boku nebo
před podium 200 lidí a znemožníte prvním řadám řádně dosledovat
koncert) · Nikde není uvedeno že mezi 2 řadou, sedadlo 21 a 22 a
podiem se budou nacházet prostoru pro stojící diváky! · p. Norman je
smluvně vázán, že odehraje daný playlist, takže by koncert nemohl jen
tak ukončit, protože by byl soudně popotahován. Taky není na
stránkách a lístku nic o tom že taková show má proběhnout. Pokud jste
porušili tento zákon má zákazník plné právo na vracení plné částky za
nesplněni zákona o prodeji na dálku a náhrady s tím spojené, jelikož
jste předem neinformovali zákazníky o výše uvedených náležitostech.
Pokud se nechcete dohodnout na odškodněni, bude vše předáno i s
fotodokumentaci ČOI a Ministerstvu průmyslu a obchodu
oddělení:Ochrana spotřebitele, dále bude vše zveřejněno na sociálních
sítích, aby další zákazníci byli uvědomění o nekalých praktikách a
zavádějícím informacím o koncertech (produktech) které nabízíte!
Škandera tel:*** na což odpovedeli: Dobrý den, pane
Škandero, pokusím se Vám to vysvětlit ještě jednou. Pan Norman určitě
neslibuje pořadí zahraných skladeb. Nevím kdo Vám tuto informaci
sdělil, ale je mylná. My playlist dopředu nevíme. A jestli set zkrátí o
skladbu, nebo přidá 2 skladby navíc není ve smlouvě dáno. Smlouva je
formulována takto : Pan Norman je pouze smluvně vázán, že odehraje
koncert, pokud nebude narušen jeho program/show. To že posledních
30 min hraje pan Norman pro stojící diváky, které sám vyzve k tanci
slovy "Let's dance", jsme dopředu nevěděli. Neznali jsme jeho program,
proto jsme ani nemohli informovat diváky. Ještě jednou opakuji, že
security se snažili diváky usadit, ale jakmile to pan Norman spatřil,
okamžitě přestal zpívat, šel na hranu pódia a začal křičet na security ať
ty lidi nechá před pódiem. Troufám si tvrdit, že tuto situaci viděla
většina lidí v hale a bude existovat jistojistě i video dokumentace. Máme
zprávu od managementu, že pokud bychom neuposlechli jeho
rozhodnutí a tím narušili jeho show, mohl by v klidu odejít do zákulisí
do své limuzíny a odjet, protože bychom porušili smlouvu. V tomto
případě bychom Vám museli vracet plné vstupné dle zákona, který nám
tu předkládáte. Děláme akce různého typu již řadu let a víme, že nárok
na vrácení vstupného nemáte. Nejedná se o pochybení pořadatele, ale
součást show pana Normana a plnohodnotný koncert proběhl - jak
koncert Bonnie Tyler, tak Chrise Normana. Přesto pokud myslíte, že
nárok na vrácení vstupného máte, kontaktujte prosím ČOI. Náš
management ve spolupráci s naším právním oddělením bude rozhodně
spolupracovat. A na závěr bych Vám chtěl napsat něco za svoji osobu,
protože taky navštěvuji koncerty jako divák. Mrzí mě situace, že jste se
ozval pouze Vy a ještě jedna paní. Paní situaci po našem vysvětlení
pochopila a uznala, že pravda je na naší straně a Vy jste tedy
momentálně jediný z celé haly, který po nás chce vrátit vstupné.
Smutné je to, že místo abyste si posledních 30 min zatancoval, tak jako
ostatní lidé a odešel naplněný krásnými emocemi s ženou domů se
vzpomínkami do konce života, tak nás tady popotahujete o vrácení
několika tisíc Kč za 2 vstupenky. A to musím podotknout, že 90 min
Bonnie Tyler a 60 min z 90 min Chrise Normana jste v poklidu seděl, což
je více než 83% programu večera. To, že nám vyhrožujete zveřejněním
referencí na FB, na to máte jistě právo, ale musím teda podotknout, že s
takovýmto jednáním jsem se setkal naposledy na střední škole. Přeji
hezký den, ať se Vám daří a buďte v životě co nejvíce spokojený! S
přátelským pozdravem, JN ml. produkční manažer ZP promo,
s.r.o. Chelčického 686 533 51 Pardubice IČ: 07894384 DIČ: CZ07894384
+420 601 341 711 info@zppromo.com www.zppromo.com Jelikož
agentura nemíní řešit tento problém obracím na Vás. Sami z toho
uznáte že pořadatel měl kupující před uzavřením smlouvy informovat
ze sedadel nebude mozno vidět na podium, měl informovat že před
platicí divaky (2490,-/1 listek), pusti lidi z tribun kde lístek stál jen
1000,-kč +/-, že nezajistí bezpečnost před podiem, toto vše mělo být
uvedeno před prodejem lístku jak tomu zákon přikazuje u prodeje na
dálku. dále k pánu co odepisuje: JN ml.produkční manažer Jak
si může dovolit mi napsat že jsem měl vstát a jit tancovat? Cely život
netancuji, je mi 60 let a koupil jsem si koncert a né lístek na diskotéku!
Manželka ma bolavou kyčel, to měla trpět a prodírat se davem až k
podiu a tam stát , nebo tancovat? Kupovali jsme si listky do 2 řady za
nejvíc peněz, aby jsme sledovali koncert, jak poslechově tak hlavně z
těchto top míst vizualně, což nám bylo znemožněno!!! Víceměně
dotyčný se mi vysmívá a děla ze mně blbce, že jsem si vůbec dovolil
reklamovat jejich koncert. Tímto žádam o exemplární pokutu pro tuto
agenturu, aby již nikdy a nikomu nebylo znemožněno sledovat koncert
z místa které si zakoupil a aby na jeho reklamaci bylo odpovídáno
urážlivými texty! Škandera tel: ***
vše uvedeno v popisu
Vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud akce neodpovídala objednanému, je možné ji reklamovat. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající reklamaci zamítl avšak spotřebitel stále trvá na kompenzaci, je vhodné se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud má spotřebitel podezření, že dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci. Ta je v případě prokázání takového porušení oprávněna mimo jiné udělovat podnikatelským subjektům pokuty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.