Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Několikrát jsem odeslala v odpovědní obálce informaci, aby nezasílali výhry a reklamní materiály paní, která před půl rokem zemřela. V dopise uvedené jméno, adresa, zákaznické číslo. Dovolat se nelze, nevím, jak jinak odhlášku provést. Nového nájemníka obtěžuje tato pošta. V dopise uvedené jméno, adresa, zákaznické číslo. Dovolat se nelze, nevím, jak jinak odhlášku provést. Nového nájemníka obtěžuje tato pošta.
Potřebuji odhlásit z tohoto e shopu
Odhlásit, zrušit zasílání. Paní před půl rokem zemřela.
|
Tweet |
Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.
Spotřebitel se může obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Zároveň je vhodné společnosti oznámit skutečnost, že na uvedené adrese již osoba, které jsou dopisy adresovány, nežije.
Kontakty na společnost BEAUTY MARKET s.r.o.:
- e-mail: beautymarketcz@gmail.com,
- adresa sídla: Rybná 716/24, 110 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.