Společnost


rovebuy.com

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74213Jiné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2024, před 12 měsíci

Pavel Kryml

Znění stížnosti

Obdržel jsem jiné zboží, místo telefonu NOKIA 7610 5G

doklad od PPL o zaplacení dobírky

Dobrý den,

potvrzujeme přijetí vaší platby ve výši 1750,00 Kč.


Platba byla provedena dne:

29.01.2024

Zásilka/zásilky:

44687071544

DĚKUJEME, ŽE JSTE SI ZVOLILI NAŠI SPOLEČNOST. TĚŠÍ NÁS VAŠE DŮVĚRA.
VÁŠ TÝM PPL

V balíčku nebyl inzerovaný telefon NOKIA 7610 /ram 12 GB, paměť 256 GB cena 1750,-
ale jenom nějaká power banka a plastová lahvička./!!!/
Inzerují jako Nokia - cz na facebooku

MMám od nich jen tohle...

https://www.rovebuy.com/?email_id=20240129211324.863fcdfb27a58896&utm_medium=email
https://www.rovebuy.com/?email_id=20240129211324.863fcdfb27a58896&utm_medium=email

MMám od nich jen tohle...

______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Lorena Andra Borza"
> Komu: Pavel Kryml
> Datum: 29.01.2024 13:51
> Předmět: F3894032/44687071544
>





Dear customer,



For a refund or replacement of products from HONGKONG YAKE TRADING LIMITED you can write to the following:



Email: hongkong_678@163.com/ service_yem@163.com

Site form: www.banlingkit.com



You will have to write an official complaint that you will find on the website above.





Thank you for your understanding,ísto telefonu Nokia za 1750,- jsem obdržel power banku a nějakou plasovou lahvičku.


Produkt

Obdržel jsem jiné zboží, místo telefonu NOKIA 7610 5G doklad od PPL o zaplacení dobírky Dobrý den, potvrzujeme přijetí vaší platby ve výši 1750,00 Kč. Platba byla provedena dne: 29.01.2024 Zásilka/zásilky: 44687071544 DĚKUJEME, ŽE JSTE SI ZVOLILI NAŠI SPOLEČNOST. TĚŠÍ NÁS VAŠE DŮVĚRA. VÁŠ TÝM PPL V balíčku nebyl inzerovaný telefon NOKIA 7610 /ram 12 GB, paměť 256 GB cena 1750,- ale jenom nějaká power banka a plastová lahvička./!!!/ Inzerují jako Nokia - cz na facebooku MMám od nich jen tohle... https://www.rovebuy.com/?email_id=20240129211324.863fcdfb27a58896&utm_medium=email https://www.rovebuy.com/?email_id=20240129211324.863fcdfb27a58896&utm_medium=email MMám od nich jen tohle... ______________________ Původní zpráva: ________________________ > Od: "Lorena Andra Borza" > Komu: Datum: 29.01.2024 13:51 > Předmět: F3894032/44687071544 > Dear customer, For a refund or replacement of products from HONGKONG YAKE TRADING LIMITED you can write to the following: Email: hongkong_678@163.com/ service_yem@163.com Site form: www.banlingkit.com You will have to write an official complaint that you will find on the website above. Thank you for your understanding,ísto telefonu Nokia za 1750,- jsem obdržel power banku a nějakou plasovou lahvičku.


Požadované řešení

Návrat peněz , nebo objednané a zaplacené zboží /telefon Nokia 7610 5G


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2024 16:44, před 11 měsíci

Jako provozovatel webu (rovebuy.com) není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud již uplynula lhůta pro odstoupení od smlouvy, je možné zboží reklamovat. Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Spotřebitel může zkusit kontaktovat e-shop (rovebuy.com) prostřednictvím e-mailu finalest@outlook.com nebo afterservice88@163.com, které jsou na e-shopu označeny za kontaktní e-maily.

Z výše uvedeného vyplývá, že spotřebitel má (dle českého práva) právo od smlouvy odstoupit či zboží reklamovat, ale vzhledem k tomu, že stránky neobsahují úplné obchodní podmínky a neznáme tím pádem provozovatele, tak nevíme, komu by spotřebitel měl odstoupení od smlouvy či reklamaci adresovat. Z tohoto důvodu je šance na vymahatelnost práva minimální.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se pravděpodobně jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2024 10:30, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.