Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dnes v 14:02 jsem měla nastupovat do autobusu 616.
Který bohužel měl už po několikáté víc jak 10 minut zpoždění. Nevadilo by mi to kdybych nemusela dojíždět jiným.
A také špatné pořadí zastávek.
Autobus má jet první na zastávku slaný Šultysova. Až poté na zastávku slaný autobusové nádraží ne naopak
Opakovaně jsem nestihla autobus a musela jsem čekat v zimě hodinu. Jestli z toho má ten řidič dobrý pocit tak tak jdu stát hodinu ven v tý zimě
616
Žádám o trest řidiče, následné poučení o vyjíždění dřív z Kladno ČSAD (depa) aby byl na Kladno Sítná včas
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.