Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den
Dle posledního vyjádření mi byl zablokován účet kvůli zveřejnění předmětů mezizubní spršky, který je údajně v rozporu s pravidly vintedu a to konkrétně zakázaný kosmetický předmět.
S pravidle jsem se seznámila několikrát a proto jsem předmět zveřejnila. Mezizubni sprška Philips Irigátor Sonicare AirFloss se neřadí mezi kosmetické předměty ale mezi domácí elektrické spotřebiče. Sprška je nová, nepoužitá (jak je vidět na fotkách, ještě má na sobě některé ochranné igelitky), pouze vybalená z balení kvůli nafocení. Nejsem si vědoma porušení pravidel. Vinted používám řadu let, mám prodáno stovky předmětů, zaplaceno nespočetně topovani a přes 200 kladných hodnocení. Tuto blokaci považuji za nedorozumění. Pokud sprška nemůže být prodávaná skrze portál, stačilo upozornit a smazat inzerát ne zablokovat celý účet!!! Jsou to roky práce, mám tam přes 150 nabídek a během minuty mi vše seberou a ještě se s vama nikdo nebaví !! Prosím o prošetření incidentu. Děkuji Denisa
Irigátor Sonicare AirFloss
Vracení účtu a odblokování
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.