Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.1.2024 převzala Česká pošta od eshopu Mountfield zásilku (balík) ***. Následně ve dnech 23.1.-26.1. a 29.1.2024 jsem jakožto klient obdržel od České pošty identickou SMS a email s avízem doručení zásilky v příslušném dnu bez upřesnění hodiny doručení. K d o r u č e n í n e d o š l o. Bezúspěšně jsem se pokusil kontaktovat řidiče (kód zásilky ***).
Jako méně důležitou uplatňuji stížnost, že jsem byl v uvedených termínech blokován doma pro převzetí zásilky.
Stížnost jsem uplatnil dne 25.1.2024 na pobočce České pošty Praha 4, Hviezdoslavova ul., prozatím bez odezvy.
Mám obavy, zda nedošlo ke ztrátě či poškození zásilky.
Balík - solární sprcha přenosná, 6 kg, 21x21x145 cm.
Žádám neprodleně o prošetření postupu České pošty a o výhledu doručení předmětné zásilky - j a s n ý d e n a u p ř e s n ě n í h o d i n y d o d á n í.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.