Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Ze strany T-mobile mam neustaly výpadky internetu, s aplikací T-mobile fortuna a jiný. Schválně mi posílají telefón na neznámou adresu, do jiného města a ne na mou adresu kde bydlím. Ze strany operátorů je to samá arogance, povyšenost a neucta - pohrdání a nutej něco objednat a když si i objednáte, tak to posílají schválně na jinou adresu a ne na mojí kontaktní. Přerušujou hovorí nebo rušej signály a to mám 5G internet i telefóny. Mám uz toho za poslední 4 dny plné zuby. Prosím ať mi někdo odpíše co dělat nebo kam zavolat.
Výpadky internetu, rušení hovorů
Verejná omluva a nějaké kompenzace bych zasloužil. Zato jak schovají operátoři. I když mám služby 5XL a 2XL
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na zasílání zboží na špatnou adresu je vhodné upozornit přímo společnost. Prodávající je odpovědný za řádné a včasné dodání zboží v souladu se smlouvou. Pokud objednané zboží není řádně dodáno, je možné dodání reklamovat. V rámci reklamace je pak možné žádat dodání zboží na sjednanou adresu.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu, pokud služby, které má spotřebitel s dodavatelem sjednané neodpovídají objednávce. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Reklamaci je v tomto případě možné uplatnit osobně v kterékoli prodejně společnosti, telefonicky na bezplatné lince: 800 73 73 73 i prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.