Společnost


Borotrend d.o.o

Počet nahlášených stížností:168
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74235Nedoručrnue balíka.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2024, před 12 měsíci

Anna Bieliková

Znění stížnosti

Dnes mi doniesol kuriér balík č.obj.***. Nemala som toľko peňazí ani v hotovosti, ani na účte. Na návrh, aby prišiel na druhý deň, odpovedal, či si nemám kde požičať. Momentálne som nemala kde, susedia sú zamestnaní,jedine až v poobedňajších hodinách sú doma, takže kuriér mi povedal, že balík vráti späť. Balík sa asi vráti späť,chcela by som vedieť,či bude možnosť ho opätovne poslať. Bola by som rada. Ďakujem za ochotu, Bieliková


Produkt

Neochota kuriéra výsť v ústrety spotrebiteľovi


Požadované řešení

Žiadala som o opätovné doručenie na druhý deň, ale pre neochotu kuriéra a jeho návrh, že balík pošle späť, iné mi neostávalo, len súhlasiť.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2024 11:59, před 12 měsíci

Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nezaplacení kupní ceny či nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).

Spotřebitelka může žádat opětovné doručení zboží, domníváme se však, že v takovém případě by byla společnost oprávněna požadovat zaplacení nové přepravy.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti: Borotrend d.o.o, Habatova 20, 1236 Trzin, Kamnik, Slovenia.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2024 15:08, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.