Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#74237Doplňkové služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2024, před 12 měsíci

Tomáš Koník

Znění stížnosti

Dobrý den tak jsme 30.12.koupili ve Znojmo v áčkách auto cena 220.kč. byli velice příjemní, však to všichni znáte já jako laik jsem nepoznal že auto bylo bourané, samozřejmě mě nikdo na to neupozornil ani když jsem auto projížděl, a ani při podpisu smlouvy. Druhý den jsem byl u mechanika ten to poznal během třech minut, takže otočka zpátky do bazaru, když jsem se jich ptal proč mi na to neupozornili koukali na mě jak jelimánci, mluvil jsem tam s nějakým vedoucím ten mi doporučil to reklamovat a domluvit se na nějaký kompenzaci, chtěl jsem odstoupit od smlouvy to prý nejde. Dnes mi přišlo vyjádření že je to zamítnuto a že jsem byl se stavem vozu seznámen což je lež. Volal jsem na centrálu na reklamační a tam byl tak borec arogantní a na rovinu mi řekl že jsem si měl přečíst smlouvu že tam je to napsané, když jsem řekl že mě prodávající na to vůbec neupozornil, tak on mi řekl že to není jeho povinnost a že jsem si měl přečíst kupní smlouvu, a dorazil mě tím že se s nima můžu soudit.. Na to jsem mu řekl že soud trvá dlouho a jsou to vynaložené peníze a čas. Raději to dám do TV. Za druhé bych rad upozornil na nekalé podvody s doplňkové služby lokátor lokátor do aut a balíček Smart.. Při podpisu smlouvy který se podepisuje na malém tabletu vám v kanceláři řeknou stručně informace aby podepisujete na tabletu a veškeré smlouvy vám přijdou do emailu. Chtěl bych podotknout že v kanceláři nám pán nabízel lokátor GPS do auta že je zdarma první rok a druhý rok to záleží na nás jestli ho budeme platit stojí buď 170 měsíčně a nebo se zaplatí na rok, to jsem mu hned řekl že to nepotřebujem a že je to zbytečné, ale on tvrdil že je to zdarma a že to zvýhodněný úvěr k tomu balíčku, Tak když je to tak takže dobře že to po roce zruším podepsali jsme, a druhý den doma jsme zjistili že nám připočítali do smlouvy o 40 000 kč.víc. Nejvíc nás ale mrzelo to nabourané auto a škoda která by byla 30 000 za opravu laku a nárazníku a dveří, potom ještě nové světlo výměna oleje filtru ale s tím jsem počítal takže by se cena vyšplhala do 40 000. Jenže nám to zamítli tak jsme jeli na pobočku s tím že to zveřejníme do televize, a oni se chovali úplně jinak že nám vyberou jiné auto nebourané aby jsme byli spokojení šéf byl úplně milý, nechtěl aby se to nikde zveřejňovalo a že prodejce dostal výpověď že nám nesdělil informace o autě. Vybrali jsme Škodu fabii, ale s tím že jsem šéfa upozornil že nechci ve smlouvě doplňkové službu pro mě tvrdil že to tam musí být když jsem mu řekl že už vím jak to chodí tak se vykurcoval a že uvidíme, takže opět sedíme v kanceláři podepisujeme smlouvy na tabletu, a když došlo k doplňkovým službám opět tam byla cena 50 000, na to jsem upozornil zaměstnance byl to jiný pán než poprvé, řekl jsem mu výslovně že ty služby tam nechci že oni nemám zájem, on stoupl odešel za šéfem za chvíli přišel, a řekl buď podepíšete smlouvu tak jak je a nebo se s námi můžete soudit a odjet z bouraný autem. Pořád tvrdí že je to zvýhodněný úvěr lepší podmínky, dnes ale vím že to vůbec není pravda, když mi volala paní z Prahy že mi budou montovat lokátor do auta, řekl jsem jí veškeré informace jak se v áčkách chovají, vůbec nic nevěděla že jsou jenom zprostředkovatelé, a také jsem zjistil že GPS lokátor se údajně montuje do auta za 2100.kč Je to šílená zlodějina a okrádání zákazníků. A svůj příběh jsem sdílel na sociální síti kde mi píše spousta podvedených lidí jak zbouraným autem a nebo teďka s GPS lokátorem


Produkt

Doplňkové služby lokátor Basic 14000. Carlife garance comfort 19600, lokátor Basic 2 .24000 , doplňkový servis protiúčet úvěr 11999.


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2024 12:27, před 12 měsíci

Zamítnutá reklamace:
Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Doplňkové služby:
Pokud prodávající tvrdil, že sjednáním zmiňovaného doplňkového zákaznického servisu budou sníženy splátky úvěru nebo, že je doplňkový servis poskytnut zdarma nebo je již započten v ceně, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti nebylo, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dále by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy (ohledně doplňkové služby, nikoliv ohledně samotné kupní smlouvy na automobil).

Protože byla smlouva uzavřena osobně, nelze od ní odstoupit ve 14denní zákonné lhůtě, která se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené distančním způsobem [§ 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku].

Jako nejvhodnější způsob se nám jeví namítnutí neplatnosti smlouvy z důvodu uvedení v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Prodávající by v takovém případě měl spotřebiteli vrátit peníze za takto sjednanou smlouvu. Jestliže byl na kupujícího vytvořen nátlak, může se dovolávat neplatnosti i z tohoto důvodu, avšak prokázání nátlaku může být v takovém případě složité.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Pokud by v důsledku nesprávné informace vznikla spotřebiteli nějaká další škoda, mohl by ji vymáhat po prodejci v souladu s § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2024 15:13, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2024 01:46, před 9 měsíci

Vážený pane Koníku,
věc jsem prověřovala a mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové z pobočky s Vámi záležitost dořešili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 13:29, před 8 měsíci

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného (vyřešení záležitosti), případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.5.2024 13:50, před 8 měsíci


Tomáš Koník

Hodnocení:

Komentář: Na pobočce bylo vyplaceno 38 000.kč