Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Tímto si chci stěžovat na opakované výpadky internetu v lokalitě Praha 3. Jedná se v řádu několika dní v měsíci.Informace o tom, že stále pracujete na odstranění závady a na zkvalitnění služeb si strčte někam. Děje se to pořád dokola a k žádnému zlepšeni nedochazí. Proč k tomu neuvedete více informací? Jak dlouho to bude ještě trvat? Jsem maminka, co pracuje na HO, takže internet nutně potřebuji k výkonu svého povolání. Je to až neuvěřitelné, jak se toto může vůbec dít. I na chatě na horách máme tisíckrát stabilnější internet než v centru Prahy. Za tohle byste měli vracet poměrnou část peněz za dobu, kdy služba nefunguje automaticky a ne jen když si stěžují operátorovi, třeba v ročním zúčtování. Jedná se o neoprávněné obohacování společnosti. Naštěstí můžeme přejít ke konkurenci. Takže tímto si vaše služby,jestli je vůbec možné tu hrůzu, co nabízíte nazývat službami, nechte.
Opakované Výpadky pevného internetu
Chci informace, co se děje. Proč k tomu dochází. A vrácení poměrné části peněz za dobu, co služba není poskytována. Takhle se společnost neoprávněně obohacuje.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu
Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.
Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Fišerová, je mi líto, pokud došlo k výpadkům. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni a zcela rozumím skutečnosti, že přerušením internetového připojení může vzniknout mimo jiné i finanční újma. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení k internetu nedokáže garantovat žádná společnost.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.