Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7424Ukonceni smlouvy k pozadovanemu datu z duvodu stehovani z odberneho mista + nasledne nauctovani plateb a poplatku i po datu odstehovani se z tohoto odberneho mista

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2015, před 9 lety

Monika Dordová

Znění stížnosti

Dne 9. 6. 2015 jsem se poprve obratila na spolecnost RWE s zadosti o ukonceni smlouvy EE s demontazi elektromeru z duvodu stehovani ke dni 30. 6. 2015. Zadost byla k danemu dni z toho duvodu, ze jsem se k tomuto dni z daneho odberneho mista a adresy odstehovala a po tomto datu bych jiz nemela do tohoto mista jakykoliv pristup.

Bylo mi sdeleno, ze ukonceni smouvy muze byt provedeno elektronicky nebo postou, ukoncila jsem tedy smlouvu elektronicky. Kdyz jsem po par dnech neobdrzela od RWE zadne informace, opet jsem spolecnost kontaktovala emailem s dotazem, kdyz bude smlouva ukoncena a elektromer demontovan. Pote mi bylo sdeleno, ze "V případech, kdy požadujete rychlé ukončení smlouvy, doporučujeme vždy podání požadavku osobně na zákaznickém centru RWE." Tato informace se vsak nezaklada na pravde, protoze pracovnik - V.D. ktera mi na dany dotaz odpovidala dne 15. 6. me na zpusob, ktery by byl rychlejsi, neinformovala, presto, ze vedela, ze pozaduji ukonceni smlouvy ke dni 30. 6. 2015.


Nicmene jsem zaslala ukonceni smlouvy rovnez pisemne - formou doporuceneho dopisu a to dne 20. 6., ktery byl dne 22. 6. dle sledovani zasilek ceske posty dorucen RWE. Pisemna zadost o ukonceni smlouvy a demontaz elektromeru z duvodu stehovani byla take ke dni 30. 6. 2015.



Po neustalem kontaktovani a dotazovani se kdy bude smlouva ukoncena a demontaz elektromeru provedena, jsem od RWE ziskala 2 ruzne odpovedi. Nejprve me dne 15. 6. emailem informovala pracovnice V.D. ze moje zadost bude zpracovana do 5ti pracovnich dni od doruceni, tuto informaci jsem tedy povazovala za pravdivou a touto informaci jsem se ridila. Kdyz se po uplynuti dane lhuty stale nic nedelo, opet jsem musela kontaktovat RWE a pote mi byla sdelena jina odpoved a to to, ze lhuta cina 30 dnu. Kdyz jsem zadala vysvetleni, nebyli mi schopni vysvetlit, jak muzu na 1 dotaz ziskat 2 ruzne odpovedi.


Protoze ke dni 30. 6. bohuzel nedoslo k ukonceni smlouvy ani k demontazi elektromeru, opet jsem dne 1. 7. kontaktovala RWE prostrednictvim placene zakaznicke linky, kde mi sdelili, ze zadne ukonceni smlouvy neobdrzeli. Tato informace se vsak nezakladala na pravde, protoze dle sledovani zasilek Ceske Posty bylo toto ukonceni smlouvy doruceno RWE dne 22. 6. 2015 formou doporuceneho dopisu.


K ukonceni smlouvy doslo az ke dni 23. 7. a neobjasnili mi, co je vedlo k tak dlouhemu ukoncovani me smlouvy. Prestoze vedeli, ze ode dne 1. 7. 2015 jiz nebudu vyuzivat jejich sluzby z duvodu odstehovani se z daneho mista odberu EE. Nekolikrat jsem je rovnez upozornovala, ze pokud se v danem byte budou provadet jakekoliv ukony vyzadujici odber EE nebo v byte jiz budou novi najemnici, kteri budou EE cerpat po datu 30. 6. 2015, odmitam spotrebu EE platit z duvodu jejich necinosti. K tomu se mi rovnez nevyjadrili.

Ja jsem stav elektromeru v den odevzdani bytu (30. 6.) ofotila a stav hodin jsem RWE zaslala. Nyni jsem obdrzela vyuctovani, ve kterem po me pozaduji ruzne poplatky jako je napr. staly mesicni plat za distribuci a dodavku EE ci platby za ruzne sluzby jako jsou napr. systemove sluzby, sluzba operatora trhu, podpora vykupu z OZE a to vse mi nauctovali az do dne 23. 7. 2015, s cimz absolutne nemuzu souhlasit, protoze ode dne 1. 7. 2015 jsem vsechny vyse zminovane sluzby nevyuzivala, protoze jsem se ke dni 30. 6. 2015 z daneho odberneho mista odstehovala. A navic toto povazuji za vrchol drzosti vzhledem ke kvalite "sluzeb", jake jsem od teto spolecnosti dostala a nemluvim uz o spouste mylnych informaci a lzi, kterymi me tato spolecnost zasobovala.


Produkt

Reklamace vyuctovani EE, cislo faktury: 199000787252.


Požadované řešení

Zadam o vysvetleni z jakeho duvodu mi zauctovali ruzne poplatky a platby za sluzby az do dne 23.7. 2015, kdyz vedeli, ze jsem ode dne 1. 7. v danem odbernem miste nebydlela, tudiz jsem je ani nemohla vyuzivat.

Zadam o opravu vyuctovani a to pouze ke dni skutecnemu vyuzivani sluzeb RWE tj. ke dni 30. 6. 2015.

Omluvu za mylne informace, lzi a za ztratu meho casu a nervu v 8. mesici tehotenstvi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2015 09:51, před 9 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebitelce uplatnit reklamaci vyúčtování. Reklamaci je třeba uplatnit u dodavatele elektřiny či plynu, s nímž je spotřebitel ve smluvním vztahu. Reklamaci je možné uplatnit jakýmkoliv způsobem (písemně, telefonicky, elektronicky atd.) Informace, kde a jakou formou reklamaci uplatnit a v jaké lhůtě od zjištění závady nebo porušení standardu kvality musí být taková reklamace uplatněna najde spotřebitelka v obchodních podmínkách společnosti.

Obchodní podmínky dodavatele nesmí být v rozporu s vyhláškami o kvalitě dodávek elektřiny/plynu a služeb v elektroenergetice a plynárenství, které stanoví, že poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování zasláním písemného vyřízení reklamace na vyúčtování nebo na nevrácení zaplacených přeplatků nejpozději do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Dodavatel je zároveň povinen vyrovnat rozdíl v platbách způsobený nesprávným vyúčtováním distribuce nebo nesprávným měřením dodávek, a to do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, je-li reklamace uznána jako oprávněná. Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování distribuce elektřiny poskytuje provozovatel distribuční soustavy zákazníkovi náhradu ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč; u dodávek plynu jde o částky 250 Kč denně, nejvíce však 2500 Kč.

Informace poskytnutá operátorem společnosti zavazuje, nicméně je na spotřebitelce, aby danou skutečnost prokázala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 09:37, před 9 lety

Společnost RWE Energie, a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu

VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své

požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55

- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/

- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/

- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/

- korespondenčně

S ohledem na princip dobrovolnosti služby mimosoudního řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se stěžovatel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince

299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.