Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, nemohu nikde dohledat ani telefon ani mail na řešení reklamace u VINTED. Je to šílený, když nevíte, kam se obrátit, asi aby je nikdo neotravoval. Nemají reklamační oddělení nebo cool centrum?
Objednala jsem si a zaplatila skoro 2000,-Kč paní na Slovensko za batoh - ***
*** Slovensko, *** = prodejkyně
obchod proběhl, paní mi batoh odeslala do ČR, do boxu Jysk, Praha 9, Eva Stránská, Vygenerováno sledovací číslo - SPS balíkovo ***
5. ledna 2024 v 23:00
Kvůli nemoci jsem šla pro balík poslední den vyzvednutí, ale po 8.hodině ranní již v boxu nic nebylo.
A teď ta peripetii s vrácením odesílateli, paní na Slovensku zjistila, že balíček místo do Bratislavy, kde bydlí, byl vrácen do Košic a má 1 den na vyzvednutí a samozřejmě tam nepojede 5 hodin cesty!!! Je to tedy strašná doba a balík není stále u odesílatelky!!!
Vráceno odesílateli
16. ledna 2024 v 0:00
Přijato v třídicím centru
22. ledna 2024 v 17:20
Sledovací číslo: ***
Od 22.1.24 se nic neděje!!!!! Jde celkem o drahou věc, paní mi bude odesílat znovu!!!! Doručte jí balík odkud byl poslán. Děkuji za info Eva Stránská ***
URGENT!!!!!! Co nejdříve doručit vrácený balík odesílatelce.
|
Tweet |
V tomto případě je vhodné o dané situaci informovat společnost a žádat nápravu. Společnost je možné kontaktovat například skrze kontaktní formulář zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&related_only=false&allow_direct=1 nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Pokud navíc doprava zboží neproběhla jak měla, je možné ji reklamovat a to i u přepravce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.