Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Byl mi zablokován účet, opakovaný prodej zakazaných věcí. Prodávala jsem zboží kteréhé je plny vinted, i sám vinted vyhodnotil kategorii do které mám zboží zařadit, tak jsem měla 3 izeráty. Došla mi zpráva že inzerát byl smazán že zboží na vinted nelze prodavat. Další 2 inzeráty nesmazaly. než jsem se dostala k smazaí inzerátů byl mi zablokoán účet. Zboží ostatní prodejci dalé prodavají. Jelikož se nedostanu ani do nastavení účtu. mají stále moje číslo platební karty, které nemohu změnit ci odtranit pokud mi nebude odblokován účet.
zablokování účtu
Odblokovaní účtu, jelikož jsem na vited 5 let a prodavala jsem po malém veci a kupovala mu dalsí.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.