Společnost


Zadejte společnost, které se stížnost týká

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#74249Záměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2024, před 12 měsíci

Libor Widenka

Znění stížnosti

Měl jsem objednane lisovaci kleště na potrubí v ceně 2400kč a bylo mi dodáno zboží sice v ceně 2400kč,ale zboží jinéhotypu.přišlel mi profi držák-nosič tabulového skla.

s pozdravem Widenka Libor


Požadované řešení

Dodání zboží ktere´é jsem si objednal.

Dodané zboží vrátim na niže uvedenou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2024 13:22, před 12 měsíci

Spotřebitel neoznačil prodávajícího a z tohoto důvodu stížnost prozatím nemůžeme řešit. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje (název společnosti, webové stránky, e-mail apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2024 15:21, před 11 měsíci

Spotřebitel na naši poslední žádost nijak nezareagoval a údaje o podnikateli nedoplnil, proto stížnost bez dalšího uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.