Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#74253Opakované storno objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2024, před 12 měsíci

Daniel Šebesta

Znění stížnosti

Smarty.cz mě opět zklamalo, nejdříve uvedou cenu za kterou poté nemohou dodat ani jeden kus produktu. Kdyby se to stalo jednou, ale za poslední měsíc už se to stalo podruhé. Systém jejich kuponů je taky absolutně nefunkční. Systém se tváří, že je kupón platný a funkční, po odeslání objednávky však zjistíte, že objednávka byla stornována bez jakéhokoliv upozornění, toto jsem se dozvěděl až na chatu. Smarty by mělo zapracovat na kontrole kuponů před odesláním objednávky, takhle akorát zařídili, že u nich nikdy nenakoupím.


Produkt

Sluchátka GoGEN, není potřeba více informací, sleva měla být na veškerý sortiment


Požadované řešení

Kontrolovat slevové kódy před odesláním objednávky a zasílat upozornění na storno objednávky e-mailem i s důvodem storna. (Tento důvod taky několikrát chyběl)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2024 13:32, před 12 měsíci

Pokud bylo uvedeno, že se kupón vztahuje na veškeré zboží, mělo by být spotřebiteli umožněno kupón řádně uplatnit.

V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami. Jedním ze zákonem stanovených důvodů je např. nemožnost dodání zboží odpovídající objednávce.

Podle § 1764 občanského zákoníku však platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh. Domníváme se tedy, že v tomto případě je smlouvu možné splnit.

Pokud by však spotřebitel souhlasil s odstoupením od smlouvy, platí následující:
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v určené lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2024 12:38, před 12 měsíci

Vaše objednávka byla zrušena z důvodu, že jste využil kód, který dle naší evidence, nebyl z našeho systému odeslán. V tomto případě máme podezření o pokus využití kódu, který nebyl z naší strany distribuován. V případě doložení oprávněného nabití kódu z nějakého z našich distribučních kanálů, bude Vám objednávka obnovena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2024 16:54, před 11 měsíci

Žádáme spotřebitele, aby poskytl společnosti potřebné údaje k prověření celé situace. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2024 13:12, před 10 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.