Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.1.2024 jsem na hl. pošte v Praze kolem 14:00 predala dopis k odeslaní do Srbska a zaplatila 44,- Kč. Nechtěla jsem to zasílat doporučeně aby mama v Bělehradě nemusela jit na poštu. Pokud se ne mýlím byla jsem obsloužena na přepážce č. 4 (přepážky po levý straně). Byla tam pracovnice (cizinka) která se zaučovala a bylo to napsané na skle přepážky s prosbou o pochopení. Pracovnice trochu bojovala, aby dopis do Srbska zadala do systémů. Musela se poradit s kolegyní a nakonec, když jsem zaplatila částku, my sdělila, že to je vše a jestli potřebuji doklad. Bohužel doklad jsem nevzala, nepotřebovala jsem ho a měla jsem pocit že ji tím ulevím s práci. Ke dnešnímu dní dopis není doručen do Bělehradů, Srbsko. Prosím o info co se s tím dopisem mohlo stát. S pozdravem Dragana Ž.
Zasláni dopisu standardním způsobem do Srbska
Zjistit co se s tim dopisem mohlo stat.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.