Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74270Drzost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2024, před 11 měsíci

Elen Fraitova

Znění stížnosti

Po mém neuznání odisky pro tuto zónu, kdy jsem si chtěla zakoupit normální lístek, konkrétně studentský, mi paní vytrhla sto korun z ruky se slovy, že mi studentský nedá, i když odiska to jasně ukázala, a bez jakékoliv mé žádosti, či dovolení mi tuto částku dobila se slovy ,,Když máte odisky, máte je používat.” Tuto trasou už nepojedu, takže dobití nevyužiju. Na moji výzvu, zda mi nemůže dát normální lístek nereagovala.


Požadované řešení

Naučit paní komunikaci s lidmi, popřípadě pokud nemá svoji práci v oblibě a nedokáže respektovat požadavky jiných lidí nepouštět do provozu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2024 07:25, před 11 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud spotřebitelka splnila veškeré podmínky pro zakoupení studentského lístku, měl jí být tento také prodán. Obecně je potřeba prokázat totožnost (nárok na slevu) jakýmkoli důvěryhodným způsobem. Jedná se o slevu ze zákona, proto se domníváme, že na ni spotřebitelka má nárok i v tomto případě (pokud ODISka prokazovala, že je spotřebitelka studentem či pokud spotřebitelka prokázala nárok na studentskou slevu jiným způsobem).

Pokud spotřebitelka měla nárok na studentský lístek, mohla by se domáhat částky zaplacené navíc. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2024 15:21, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.