Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#74271Nedodání dokladů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2024, před 12 měsíci

Aleš Lichovnik

Znění stížnosti

Dne 18.1.2024 jsem u vás v pobočce v Ostravě koupil auto Opel mokka SPZ *** do dnešního dne mi nepřišly doklady, technický průkaz.


Produkt

Opel mokka


Požadované řešení

Prosím o zaslání dokladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2024 07:33, před 12 měsíci

V § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu.

Zápis změny se provádí bezodkladně (zpravidla na počkání), ve složitějších případech do 30 dnů.

Podle § 10 odst. 2 předá obecní úřad obce s rozšířenou působností po provedení úkonů stanovených v zákoně technický průkaz silničního vozidla, osvědčení o registraci silničního vozidla a popřípadě tabulky s přidělenou registrační značkou nově zapsanému vlastníkovi nebo provozovateli silničního vozidla.

Pokud by se spotřebitel domníval, že služba (zápis změny vlastníka) nebyla poskytnuta nebo byla poskytnuta vadně, mohl by podat reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2024 12:59, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2024 01:48, před 9 měsíci

Vážený pane Lichovniku,
věc jsem prověřovala a mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že doklady již v pořádku máte. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 13:29, před 8 měsíci

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného (vyřešení záležitosti), případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2024 13:40, před 7 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k vyjádření společnosti uzavíráme stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.