Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den mám na vás prosbu měl jsem u vás dluh před hodně lety ne mou chybou ale paní ve srovnávací firmě která zapomněla ukončení pojištění poslat .mel jsem si to ověřit chyba se stala !ale ze jsem zplacel a dával mimořádně splátky to už nikdo nezapočítal .kde tedy skončily tyto finance !!!!mam to vše ofocene v převody z bank v internet banking platby atd .k vám se není možné dostat !!!pres e-mail tel nikdo vám nepomůže !co tedy dělat mám to vzít soudní cestou či přes média ????jak toto se muže stát v ČR .nekdo od vás to spletl a ja mám pořad další a další exekuce které jsem už zaplatil .je problém ve jménu s mým otcem máme stejne jméno příjmení i adresu a všude si nás pletou i v nemocnicích .bylo by možné se z někým z vás se setkat a dat to dohromady nebo jinou cestou ???dekuji za odpověď Miroslav Buchla *** nashledanou .
Vracení peněz které jsem předplatil min 2 krát možná více .vse je doložitelné ze všech účtu mi zamrazily peníze i spoření mého syna které jsem mu šetřil .hruza hrůza a není odvolání !!!!
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, která dluh vymáhá.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.