Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7428Neoprávněné zaslání upomínky na zaplacení zasilky s učtovaným poplatkem za (omeškanie)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2015, před 9 lety

Pavel Militky

Znění stížnosti

Po obdržení zásilky náhradních čepelek byla dne 2.7. uhrazena částka uvedená na faktuře 11,95€ bankovním převodem na číslo účtu uvedeném na faktuře i s uvedenim správného vs. i ref. čísla.
Na faktůře je datum splatnosti 6.7.2015
O provedené úhradě převodem z ůčtu mám výpis z bankovního účtu.
Dne 3.8. 2015 mi byla doručena upomínka o nezaplacení faktury
a připočteno 5€ za opoždění platby

Dne 22.6. jsem zaslal pisemnou výpověď této společnosti doporučeně
a mám doklad uschován.
Předpokládám, že další zásilky už přestanou posílat.


Produkt

Good Shave, GS Reg Pack, odebraný 1 ks holicí strojek a 10 ks holicích čepelek


Požadované řešení

Žádám o storno upomínky a ukončení zásilek na základě výpovědi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2015 08:18, před 9 lety

Spotřebiteli doporučujeme namítnout, že daná částka již byla uhrazena a tvrzenou skutečnost doložit kopií výpisu z bankovního účtu. V případě vymáhání pohledávky by společnost musela prokázat, že částka nebyla zaplacena.

Služba VašeStižnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi spotřebitelem a podnikatelem a je založena na principu dobrovolnosti, reakce společnosti proto není zaručena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 15:14, před 9 lety

Společnost Westerfield Int. AG nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.