Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po obdržení zásilky náhradních čepelek byla dne 2.7. uhrazena částka uvedená na faktuře 11,95€ bankovním převodem na číslo účtu uvedeném na faktuře i s uvedenim správného vs. i ref. čísla.
Na faktůře je datum splatnosti 6.7.2015
O provedené úhradě převodem z ůčtu mám výpis z bankovního účtu.
Dne 3.8. 2015 mi byla doručena upomínka o nezaplacení faktury
a připočteno 5€ za opoždění platby
Dne 22.6. jsem zaslal pisemnou výpověď této společnosti doporučeně
a mám doklad uschován.
Předpokládám, že další zásilky už přestanou posílat.
Good Shave, GS Reg Pack, odebraný 1 ks holicí strojek a 10 ks holicích čepelek
Žádám o storno upomínky a ukončení zásilek na základě výpovědi
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme namítnout, že daná částka již byla uhrazena a tvrzenou skutečnost doložit kopií výpisu z bankovního účtu. V případě vymáhání pohledávky by společnost musela prokázat, že částka nebyla zaplacena.
Služba VašeStižnosti.cz neslouží k běžné komunikaci mezi spotřebitelem a podnikatelem a je založena na principu dobrovolnosti, reakce společnosti proto není zaručena.
Společnost Westerfield Int. AG nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.