Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Jedná zásilka po takové době a hodně špatná zkušenost. Zásilku mi doručují 6 DNÍ. Hlavně že garantujou rychlé doručení. Nejdříve se zásilka válela ladem 3 dny v podacím z boxu. Pak když jsem jim napsal tak zásilku slavnostně vyzvedli a prepravili ji na depo a pak na expediční depo to byl teda pokrok to se opravdu překonali. Jenže pak zase dalších 24 hodin nic a zásilka se opět válela na expedičním depu ladem. Až co sem jim opět byl nucen napsat, tak mi napsali že je zásilka na cestě, což je akorát další problém že nefunguje sledování v aplikaci ani na internetu protože tam se stále píše že je na expedičním depu. Hrozná zkušenost nedoporučuji.
Reakce by měla vypadat tak že se to už nikdy v životě nebude opakovat ale vzhledem k počtu stížnostem a k počtu špatných recenzí a žádná změna pořád,si myslím že žádná už ani nenastane doufám že tato příšerná firma zkrachuje.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Hromčíku, snažíme se vždy o to, aby se každá zásilka dostala k příjemci do druhého dne, vstupuje do toho ovšem mnoho faktorů (https://www.zasilkovna.cz/blog/zasilkovna-kde-je-moje-zasilka), proto přesný termín doručení negarantujeme. Moc nás mrzí, že na svoji zásilku čekáte neobvykle dlouho. Je dobře, že jste se v takovém případě obrátit na kolegy ze zákaznického servisu. Měli by se postarat o to, aby vaše radost byla už brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Ještě neuznali reklamaci. Naprosto katastrofa. To není společnost ani to je vtip spíš.