Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.7.2015 mi byla zaslána zásilky z okresu Beroun na mou adresu ve Višňové u Příbramě, tj.do sousedního okresu doporučeně s č.zásilky RR 765471997 CZ. Do dnešního dne 5.8.2015 mi dosud zásilka nebyla doručena ani mi do poštovní schránky nebylo vhozeno oznámení o uložení zásilky. Máme poštu v obci ale také k nám dle jakéhosi nesrozumitelného klíče doručují zásilky doručovatelky z pošty v Příbrami. Mnohokráte se mi již stalo, že jsem měla lístek ve schránce ale při příchodu na poštu do Višňové mi pracovnice sdělila, že zásilka není zde ale mám si pro ní jet 12 km do Příbrami na hlavní poštu. Postrádám logiku ve dvojkolejnosti doručování a způsobuje to obyvatelům obce jen protíže. Mnohokráte mi chodí soudní rozsudky, kdy mi od data doručení běží odvolací lhůty a pošla mi práce ztrpčuje na maximum. Buď ať funguje pobočka ve Višňové na maximum nebo jí jako nadbytečnou zavřete a ať doručuje jen pošta v Příbrami a neustále neztrácíme čas a vyhazujeme zbytečně peníze za dopravu mezi dvěma vzdálenýma poštama! Služby České pošty klasifikuji za 5!
Zlepšete služby pošty v obci nebo pobočku zrušte. Chci doručit konečně zásilku!
|
Tweet |
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman