Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74291Neobsloužení zákazníka v pracovní době

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2024, před 12 měsíci

MARCEL KOCH

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 1.2.2024 v 18.56h jsem vstoupil do Vaší prodejny P.C.739 v Havířově na ul. 17.listopadu a chtěl si ještě něco koupit. Hned u dveří mne zarazila prodavačka, že už mají uzavřené pokladny a ať tedy odejdu. Tohle mi nepřijde správné, když na dveřích obchodu je uvedeno otevření do 19h. Dále parkoviště před prodejnou se má uzavřít 15min po skončení prodejní doby, ale uzavřely ho už 19.03h, spustily závory a hotovo. Celý tento přístup se mi nelíbí, není ve prospěch zákazníků. Prosím tedy o prošetření. Děkuji moc.


Požadované řešení

Proškolení personálu, jak se má chovat k zákazníkovi, poučení o dodržování pracovní doby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2024 11:26, před 12 měsíci

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s.r.o. prostřednictvím e-mailu: hruska@hruska.info.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 14:44, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.