Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dnes 1.2.2024 v 18.56h jsem vstoupil do Vaší prodejny P.C.739 v Havířově na ul. 17.listopadu a chtěl si ještě něco koupit. Hned u dveří mne zarazila prodavačka, že už mají uzavřené pokladny a ať tedy odejdu. Tohle mi nepřijde správné, když na dveřích obchodu je uvedeno otevření do 19h. Dále parkoviště před prodejnou se má uzavřít 15min po skončení prodejní doby, ale uzavřely ho už 19.03h, spustily závory a hotovo. Celý tento přístup se mi nelíbí, není ve prospěch zákazníků. Prosím tedy o prošetření. Děkuji moc.
Proškolení personálu, jak se má chovat k zákazníkovi, poučení o dodržování pracovní doby.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s.r.o. prostřednictvím e-mailu: hruska@hruska.info.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.