Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74306Vulgarismus zničeni zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2024, před 12 měsíci

Tomáš Prouza

Znění stížnosti

Asi takhle vypadá doprava i s doručení do bytu. Přijedou dva neschopný “chlapy” co při stěhování lednice neponičili jen samotnou lednici ale i schodiště.
Po schodišti se dá normálně vystěhovat lednice ve 2 lidech.
To že neumí s rudlíkem a asi ani použit mozek (jestli ho teda mají) o čemž by silné pochyboval.
Když jediní co zvládli zasypat mladou slečnu hordou nadávek typu: že je kráva… co si o sobě ** myslí. Že tam má mít lidi na odnesení do bytu…( službu jsme měli zaplacenou, že to vystěhují.. tudíž bych řekl že to je jejich práce) a věděli co mají stěhovat.
Poté slečně řekli že lednici(poničenou) nechají takhle na schodech ať si to zařídí sama.
Plus nechápu co to bylo za hlupák co nadávají mladé slečně…

Točité schodiště nemáme pro informaci


Produkt

Zásilka Č. ***


Požadované řešení

Zlepšení služeb a chování řidičů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2024 10:27, před 12 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud by se prokázalo, že škodu na schodišti a lednici způsobil zaměstnanec společnosti Geis CZ s.r.o., bylo by možné žádat náhradu škody. Podle § 2951 občanského zákoníku platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Geis CZ s.r.o. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.geis-group.cz/cs/kontakt#mailform.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis je možné zaslat na adresu: Geis CZ s.r.o., Zemská 211, 33701 Ejpovice.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 15:49, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.