Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
již 2x a to 27.1. a 3.2. 2024 mi nebylo dodáno předplacené vydání sobotního Práva. Prosím proto o vrácení peněz.
Markéta Drobná, ***
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu má být doručován deník, potom v případě jeho nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Dle dostupných údajů distribuci předplatného Deníku Právo zajišťuje společnost PNS a.s., Paceřická 1/2773, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice. Reklamaci u společnosti je možné uplatnit skrze bezplatnou linku 800 444 477.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.