Společnost


BORGIS a.s.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74329Nedodání sobotního Práva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2024, před 11 měsíci

Markéta Drobná

Znění stížnosti

již 2x a to 27.1. a 3.2. 2024 mi nebylo dodáno předplacené vydání sobotního Práva. Prosím proto o vrácení peněz.

Markéta Drobná, ***


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2024 14:26, před 11 měsíci

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu má být doručován deník, potom v případě jeho nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Dle dostupných údajů distribuci předplatného Deníku Právo zajišťuje společnost PNS a.s., Paceřická 1/2773, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice. Reklamaci u společnosti je možné uplatnit skrze bezplatnou linku 800 444 477.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 15:59, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.