Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, přidávám se k dalším poškozeným společností be2. Dne 3.8.2015 mi byla bez mého vědomí stažená z účtu částka 2.247,- Kč. Okamžitě žádám o navrácení celkové částky. V opačném případě budu kontaktovat příslušné úřady. Žádné VIP členství jsem si neobjednal. Pokud Vaše společnost má jiný názor, požaduji důkaz - můj ouhlas. Objednal jsem si službu pouze a jen na měsíc v ceně 149,- Kč !
Několikrát jsem zasílala fax s výpovědí,bez jakékoliv odezvy.
Účet veden pod emailem milanchroustovskynb@gmail.com
Žádám vás o navrácení částky na účet 177386818/0600 nejpozději do 14 dnů.
Účet veden pod milanchroustovskynb@gmail.com
|
Tweet |
Pokud došlo ke stržení částky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být spotřebiteli vráceno. Pokud však mezi stranami bylo sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Společnost be2 S.a.r.l. se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.
Pokud byla mezi stranami uzavřena smlouva, tak služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy - nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.
Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat (pokud výpověď zašle doporučeně a nejlépe s dodejkou na adresu uvedenou v podmínkách). V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost. Pokud stržená výše neodpovídá sjednané částce, doporučujeme uplatnit reklamaci výše platby a požadovat přeplatek zpět z titulu bezdůvodného obohacení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 46d214e4551024e4b0f20325
User email: milanchroustovskynb@gmail.com
Vážená paní,
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Poslat vám fax je v podstatě nemožné.Jak je možné celý den posílat fax a nedostat žádnou odpověď?
Pokud společnost není možné kontaktovat za pomoci prostředků elektronické komunikace, doporučujeme spotřebiteli využít provozovatele poštovních služeb.
děkujeme za Váš email.
Výpověď svého VIP členství můžete realizovat zasláním dopisu, FAX-u, respektive jako přlohu emailu.
Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je nutné, aby klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvedl své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Výpověď musí být zaslána na následující poštovní, respektive emailovou adresu či číslo FAX-u:
Poštovní adresa:
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
291, Route d'Arlon
fL-1150 Luxemburg
Luxemburg
Emailová adresa: zakaznickyservis@be2.cz
Fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Spotřebitel má nyní možnost se k případu ještě vyjádřit, případně jej uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.