Společnost


TIMURAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74338Vada špatně opravena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2024, před 11 měsíci

Barbora Gapčová Gapčová

Znění stížnosti

Trubku od vysavače dyson pouze zalepili nekvalitně lepidlem, po prvních třech minutách vysávání se to ihned rozpadlo, cena byla 1210,- za trocha lepidla. Jsem velice zklamaná, paní mi dnes řekla že objednají nejspíš novou trubku, ale tu si budu muset zaplatit já…. Takže reklamace nula nula! Nedoporučuji.


Produkt

Trubice od vysavače Dyson V11 outsize absolut


Požadované řešení

Vrácení plné částky za nekvalitně provedenou opravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2024 15:06, před 11 měsíci

Jestliže se jednalo o placenou opravu, což ze stížnosti vyplývá, byla mezi stranami uzavřena o smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Není-li dílo provedeno řádně, je spotřebitel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli díla nároky z vadného plnění dle § 2169 občanského zákoníku. V tomto případě se domníváme, že by spotřebitel měl mít nárok na vrácení celé částky za špatně provedenou opravu vysavače.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 16:02, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.